sporthoj vilken ska man ha?

ehum.... twin ska dä va! högst personlig åsikt... :tummenupp

Suzuki så klart en 750 Gsxr......Jäkligt snygga e dom med.... :) Inget illa menat mot folk med R1 men känns som att dom e allt för vanliga??? kanske ja som har fel??? :rolleyes:

J.R skrev:
2131999 Suzuki så klart en 750 Gsxr......Jäkligt snygga e dom med.... :) Inget illa menat mot folk med R1 men känns som att dom e allt för vanliga??? kanske ja som har fel??? :rolleyes:
säger killen som kör volvo ;)

hehe får se vad försäkringen säger... jag hoppas på lite pengar men går inte det får det bli ombygge till streetfigther.. :död
men annars får det bli en ny det e fan livet att åka hoj ju!! :tummenupp hur e det med dig då e det bättre med handen? har du hört nått om försäkring och sånt skit?? ha det gött :fyllisar

jeber skrev:
2133784 hehe får se vad försäkringen säger... jag hoppas på lite pengar men går inte det får det bli ombygge till streetfigther.. :död
men annars får det bli en ny det e fan livet att åka hoj ju!! :tummenupp hur e det med dig då e det bättre med handen? har du hört nått om försäkring och sånt skit?? ha det gött :fyllisar

Va d Din hoj som fotpinnen + vxl spak lossna på? ...prata lit m dom på verkstaden, e int omöjliga! Har int kika på min ens.

Livet e hoj! :tummenupp ...dock ha ja tappa d suget :tråkad ..än ledsammare o bråka m försäkringsbolag gällande olycksförsäk. Våga vägra Länsförsäkringar! :hördu Lutar mot att bli någon procents invalid förklarad för handen :3freak :va Tuta & kör! ...bli nog cab ist på 4 hjul denna sommar...

jeber skrev:
2131193 hejsan..
behöver lite hjälp!
jag hade/har en suzuki gsxr 600 som jag tyvärr krokade med för en vecka sedan..
nu kollar jag efter en annan hoj har tänkt att jag ska byta upp mig en klass.. funderar på: R1, gsxr 750 el 1000, cbr 929 eller 900 zx9r, tl1000r är allämnt förvirad vilken ska man skaffa vilken är dyrast i försäring? vilken e roligast att leka med? vilken är minst hetsig och går bäst på vägen? letar efter en hoj mellan 40-60 tusen.. :va :va :va

Du ska köpa en Ducce 900 SSie -98
Mycket trevlig hoj, kanske inte snabbast på banan men kan det mesta.
Grymt billig försäkring.
mvh, Calle

jasmine skrev:
2133949 12:an är lite för stor för att leka med.

Ja för lille EPA ivf :D ..sugen på stor twin som bus hoj ja...få se hur invalid man bli :mad: :hihi Men satsa på lite kubik ivf Du ska ju för f-n jobba på båt :arsele /Blir alltid bra i slut ändan!

Eastman skrev:
2133894 Va d Din hoj som fotpinnen + vxl spak lossna på? ...prata lit m dom på verkstaden, e int omöjliga! Har int kika på min ens.

Livet e hoj! :tummenupp ...dock ha ja tappa d suget :tråkad ..än ledsammare o bråka m försäkringsbolag gällande olycksförsäk. Våga vägra Länsförsäkringar! :hördu Lutar mot att bli någon procents invalid förklarad för handen :3freak :va Tuta & kör! ...bli nog cab ist på 4 hjul denna sommar...
jodå så e det den e ingen skönhet längre men inga jätte skaddor fårvälse ska ringa förs. nästa vecka...ååå fy fan i tidningen var jag värst skaddad men det blir nog du som fick mest lidande endå! :(

bra att du frågar innan du springer o gör något dumt.
det du måste titta efter när du ska köpa motorcyckel är en
kvalitets säkrings symbol.... den kan se lite olika ut men för att hjälpa dig så har jag laddat upp några exempel som du kan titta på och gämföra med när du e ute o letar mc,

Varning!! utan denna symbol så e d med 99,9% säkerhet ett kasst köp.

lycka till, mvh/ Mr Yamamoto

Bifogat

• YamahaLogo1.jpg
    YamahaLogo1.jpg
    31.6 KB · Visningar: 115
  • YamahaLogo_big.jpg
    YamahaLogo_big.jpg
    6.3 KB · Visningar: 111
  • yamaha-logo-e1d20fd20e57b57e69644056b9b7434c.jpg
    yamaha-logo-e1d20fd20e57b57e69644056b9b7434c.jpg
    22.4 KB · Visningar: 115
  • logo_yamaha1.jpg
    logo_yamaha1.jpg
    28 KB · Visningar: 112
  • yamaha.jpg
    yamaha.jpg
    17.2 KB · Visningar: 112
  • yamaha_logo66.gif
    yamaha_logo66.gif
    2.1 KB · Visningar: 112
jeber skrev:
2134428 jodå så e det den e ingen skönhet längre men inga jätte skaddor fårvälse ska ringa förs. nästa vecka...ååå fy fan i tidningen var jag värst skaddad men det blir nog du som fick mest lidande endå! :(

Jah suger juh i hoj tarmen när man möter en i kombin :4skrika Kika på Bike för recenssioner på hojar, finns många där som lagt in egna tyck, tänk & erfarenheter! :tummenupp

Ska försöka nå bilföraren i afton! Hörs Sork!

Skitsamma hur hojen är att köra och vad den kostar!
Det viktiga är ju hur bra man ser ut bredvid den. För handen på hjärtar hojen rullar ju inte mer än 50mil per sässong, resten av tiden poserar man ju bredvid den på macken :rolleyes:

Gixxer 750 av nyare stuk. Lätt, bra chassi plus bra kräm i motorn! :yoparty Det blir min nästa hoj iaf!

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing