Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
säger killen som kör volvoJ.R skrev:2131999Suzuki så klart en 750 Gsxr......Jäkligt snygga e dom med....Inget illa menat mot folk med R1 men känns som att dom e allt för vanliga??? kanske ja som har fel???
![]()
lindberg skrev:2132002säger killen som kör volvo![]()
jeber skrev:2133784hehe får se vad försäkringen säger... jag hoppas på lite pengar men går inte det får det bli ombygge till streetfigther..![]()
men annars får det bli en ny det e fan livet att åka hoj ju!!hur e det med dig då e det bättre med handen? har du hört nått om försäkring och sånt skit?? ha det gött
![]()
jeber skrev:2131193hejsan..
behöver lite hjälp!
jag hade/har en suzuki gsxr 600 som jag tyvärr krokade med för en vecka sedan..
nu kollar jag efter en annan hoj har tänkt att jag ska byta upp mig en klass.. funderar på: R1, gsxr 750 el 1000, cbr 929 eller 900 zx9r, tl1000r är allämnt förvirad vilken ska man skaffa vilken är dyrast i försäring? vilken e roligast att leka med? vilken är minst hetsig och går bäst på vägen? letar efter en hoj mellan 40-60 tusen..![]()
![]()
![]()
12:an är lite för stor för att leka med.Kermit12r skrev:2132035Tjo , haft gsxr750, Tl1000, men inget slår Kawwa 12r.
jasmine skrev:213394912:an är lite för stor för att leka med.
jodå så e det den e ingen skönhet längre men inga jätte skaddor fårvälse ska ringa förs. nästa vecka...ååå fy fan i tidningen var jag värst skaddad men det blir nog du som fick mest lidande endå!Eastman skrev:2133894Va d Din hoj som fotpinnen + vxl spak lossna på? ...prata lit m dom på verkstaden, e int omöjliga! Har int kika på min ens.
Livet e hoj!...dock ha ja tappa d suget
..än ledsammare o bråka m försäkringsbolag gällande olycksförsäk. Våga vägra Länsförsäkringar!
Lutar mot att bli någon procents invalid förklarad för handen
![]()
Tuta & kör! ...bli nog cab ist på 4 hjul denna sommar...
jeber skrev:2134428jodå så e det den e ingen skönhet längre men inga jätte skaddor fårvälse ska ringa förs. nästa vecka...ååå fy fan i tidningen var jag värst skaddad men det blir nog du som fick mest lidande endå!![]()
jeber skrev:2131409ja fy fan hehe.... kanske dumt inlägg.. det var en bil som kom ivägen![]()
jag e lite sugen på en gsxr 750 00 eller 01..![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |