sporthoj vilken ska man ha?

Andrésen skrev:
2131777 aaa det är härligt med lite manschowenistiska inlägg ibland :) :tummenupp

Kanske ska tillägga att ja har flickvän... iof bara sedan två månader, men det kommer nog bli långvarigt.

arnoldsson skrev:
2131591 Har en CBR och är jäkligt nöjd!!! Kvalitén är "outstanding"! Har polare som kör GSXR och det verkar ju alltid vara något krångel med den... Min går och går!!!

Men den är ju gul! då är den ju bäst.
Döööh :fatta!

Fluxir skrev:
2131782 Kanske ska tillägga att ja har flickvän... iof bara sedan två månader, men det kommer nog bli långvarigt.
Kan ju va för att jag inte har någon som jag säger så....

för övrigt är detta :felämne

Andrésen skrev:
2131808 Kan ju va för att jag inte har någon som jag säger så....

för övrigt är detta :felämne

nej, det är det inte alls, det är högst relevant för trådskaparen, han vill köpa en ny hoj, det är som att skaffa ny tjej, man testar klämmer å känner sig för innan man bestämmer sig, när man väl har bestämt sig tar man med sig henne hem och kollar om hon passar bra hemma, och att hon går bra. om något inte skulle stämma så byter man bort efter en kortare tid, ingen idé att hänga kvar vid något som inte fungerar. :tummenupp

2fast4hjo skrev:
2131810 Killar också :pannkyss

självklart, det gäller allt och alla.

Fluxir skrev:
2131833 nej, det är det inte alls, det är högst relevant för trådskaparen, han vill köpa en ny hoj, det är som att skaffa ny tjej, man testar klämmer å känner sig för innan man bestämmer sig, när man väl har bestämt sig tar man med sig henne hem och kollar om hon passar bra hemma, och att hon går bra. om något inte skulle stämma så byter man bort efter en kortare tid, ingen idé att hänga kvar vid något som inte fungerar. :tummenupp

självklart, det gäller allt och alla.
shit du har verkligen tänkt till... ja min hoj är jag dö nöjd med men damerna som jag haft hittills har varit måndagsexemplar och skadatgods

jeber skrev:
2131193 hejsan..
behöver lite hjälp!
jag hade/har en suzuki gsxr 600 som jag tyvärr krokade med för en vecka sedan..
nu kollar jag efter en annan hoj har tänkt att jag ska byta upp mig en klass.. funderar på: R1, gsxr 750 el 1000, cbr 929 eller 900 zx9r, tl1000r är allämnt förvirad vilken ska man skaffa vilken är dyrast i försäring? vilken e roligast att leka med? vilken är minst hetsig och går bäst på vägen? letar efter en hoj mellan 40-60 tusen.. :va :va :va
Skit i försäkring, ta smällen när den kommer... Välj den som e roligast.

Började med lätt mc, sen gixxer 750 ilegalt på landsbyggden då man var 18... en gammelgixxer som jag lärde mig åka på.

Jag har väl testat det mesta utom TLR, MILLE är mkt bättre än tlr på alla sätt å vis.... millen va skön på sitt sätt, lunka sig fram med samma växel på landsväg, fint bottenvrid å ljud. Men men men, bytte till cbr 929, den var mycket busigare - å då klassad som touring av många :hihi

Idag åker jag R1 -01, en blå :) .. roligaste hojjen jag kört, alla kategorier.

IronMike skrev:
2131857 Skit i försäkring, ta smällen när den kommer... Välj den som e roligast.

Började med lätt mc, sen gixxer 750 ilegalt på landsbyggden då man var 18... en gammelgixxer som jag lärde mig åka på.

Jag har väl testat det mesta utom TLR, MILLE är mkt bättre än tlr på alla sätt å vis.... millen va skön på sitt sätt, lunka sig fram med samma växel på landsväg, fint bottenvrid å ljud. Men men men, bytte till cbr 929, den var mycket busigare - å då klassad som touring av många :hihi

Idag åker jag R1 -01, en blå :) .. roligaste hojjen jag kört, alla kategorier.

tack för ett vetigt svar :tummenupp blir kanske en R1 då då :yoparty

jeber skrev:
2131882 tack för ett vetigt svar :tummenupp blir kanske en R1 då då :yoparty
Testa gixxer 1000, R1 och ZX9r 00- eller nyare. Ta den du känner att du passar bäst på ....ev cbr 954 också, men den är övervärderad och överreklamerad.

:)

Jag skulle nog utesluta ninjan också, den har inte lika snabbstyrt chassie - enl min åsikt, samt några andras åsikt, har jag för mig.

Gixxern e väl kanske ngt snabbare rakt fram, men på landsväg tror jag R1an e enklast att åka fort med ?

IronMike skrev:
2131898 Testa gixxer 1000, R1 och ZX9r 00- eller nyare. Ta den du känner att du passar bäst på ....ev cbr 954 också, men den är övervärderad och överreklamerad.

:)

Jag skulle nog utesluta ninjan också, den har inte lika snabbstyrt chassie - enl min åsikt, samt några andras åsikt, har jag för mig.

Gixxern e väl kanske ngt snabbare rakt fram, men på landsväg tror jag R1an e enklast att åka fort med ?

Du förstår att jag är tvungen va :hihi
:yoparty
Men som mike säger. Provkör och ta den du gillar bäst till sittställning och utseende mm.

Bifogat

• r1.jpg
    r1.jpg
    67.3 KB · Visningar: 63
undrar vad för skor jag ska ha imorrn...??
vad ska jag äta imorrn?
ska jag sova nu?

va tycker ni??

...går å lägger mig.... men fortsätt den intressanta diskussionen! :tummenupp

jeber skrev:
2131882...blir kanske en R1 då då

Du kan väl int köpa Yamma :tungan ...Du få testa min turbo buse när den skrammlar igång...då vet Du va som ska köpas sen :tungan :hihi

Joe förresten...Due e numera benämd via alias EPA (ligger bara i vägen) :rofl ...ska brottas m försäk. bolag :crash :censored :kulspruta & sjukhus personal im :tuttar :hihi Skönt att se Dig redan leta vrål åk! :tummenupp ...får väl själv unna mig annan bil t sommaren ivf :tungan

Eastman skrev:
2131924 Du kan väl int köpa Yamma :tungan ...Du få testa min turbo buse när den skrammlar igång...då vet Du va som ska köpas sen :tungan :hihi

Joe förresten...Due e numera benämd via alias EPA (ligger bara i vägen) :rofl ...ska brottas m försäk. bolag :crash :censored :kulspruta & sjukhus personal im :tuttar :hihi Skönt att se Dig redan leta vrål åk! :tummenupp ...får väl själv unna mig annan bil t sommaren ivf :tungan

Ja ja nej visst .. åk om mig du rakt fram. Men på bulten hjälper inga stressade snurror, då ere hoj + man = sant, som gäller :hihi

IronMike skrev:
2131926 Ja ja nej visst .. åk om mig du rakt fram. Men på bulten hjälper inga stressade snurror, då ere hoj + man = sant, som gäller :hihi

Krävs det mer än en IronMike oh tämja en Järn häst alias B12:a m fläkt? :lol ...effekt framför kurva...kass på kurva & nedlägg...så e d bara, ska stiga på bakhjul vid gaspådrag på minst 4:an ivf då är de kul :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti