Andrésen
återfallet är nära!
aaa det är härligt med lite manschowenistiska inlägg ibland

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Andrésen skrev:2131777aaa det är härligt med lite manschowenistiska inlägg ibland![]()
![]()
arnoldsson skrev:2131591Har en CBR och är jäkligt nöjd!!! Kvalitén är "outstanding"! Har polare som kör GSXR och det verkar ju alltid vara något krångel med den... Min går och går!!!
Plåtniklas skrev:2131272Hur långt är ett snöre?![]()
Kan ju va för att jag inte har någon som jag säger så....Fluxir skrev:2131782Kanske ska tillägga att ja har flickvän... iof bara sedan två månader, men det kommer nog bli långvarigt.
Fluxir skrev:2131682det finns gott omoxå... byter du om hon inte går bra?
arnoldsson skrev:Min går och går!!!
Andrésen skrev:2131808Kan ju va för att jag inte har någon som jag säger så....
för övrigt är detta![]()
2fast4hjo skrev:2131810Killar också![]()
shit du har verkligen tänkt till... ja min hoj är jag dö nöjd med men damerna som jag haft hittills har varit måndagsexemplar och skadatgodsFluxir skrev:2131833nej, det är det inte alls, det är högst relevant för trådskaparen, han vill köpa en ny hoj, det är som att skaffa ny tjej, man testar klämmer å känner sig för innan man bestämmer sig, när man väl har bestämt sig tar man med sig henne hem och kollar om hon passar bra hemma, och att hon går bra. om något inte skulle stämma så byter man bort efter en kortare tid, ingen idé att hänga kvar vid något som inte fungerar.
självklart, det gäller allt och alla.
Skit i försäkring, ta smällen när den kommer... Välj den som e roligast.jeber skrev:2131193hejsan..
behöver lite hjälp!
jag hade/har en suzuki gsxr 600 som jag tyvärr krokade med för en vecka sedan..
nu kollar jag efter en annan hoj har tänkt att jag ska byta upp mig en klass.. funderar på: R1, gsxr 750 el 1000, cbr 929 eller 900 zx9r, tl1000r är allämnt förvirad vilken ska man skaffa vilken är dyrast i försäring? vilken e roligast att leka med? vilken är minst hetsig och går bäst på vägen? letar efter en hoj mellan 40-60 tusen..![]()
![]()
![]()
IronMike skrev:2131857Skit i försäkring, ta smällen när den kommer... Välj den som e roligast.
Började med lätt mc, sen gixxer 750 ilegalt på landsbyggden då man var 18... en gammelgixxer som jag lärde mig åka på.
Jag har väl testat det mesta utom TLR, MILLE är mkt bättre än tlr på alla sätt å vis.... millen va skön på sitt sätt, lunka sig fram med samma växel på landsväg, fint bottenvrid å ljud. Men men men, bytte till cbr 929, den var mycket busigare - å då klassad som touring av många![]()
Idag åker jag R1 -01, en blå.. roligaste hojjen jag kört, alla kategorier.
Testa gixxer 1000, R1 och ZX9r 00- eller nyare. Ta den du känner att du passar bäst på ....ev cbr 954 också, men den är övervärderad och överreklamerad.jeber skrev:2131882tack för ett vetigt svarblir kanske en R1 då då
![]()
IronMike skrev:2131898Testa gixxer 1000, R1 och ZX9r 00- eller nyare. Ta den du känner att du passar bäst på ....ev cbr 954 också, men den är övervärderad och överreklamerad.
Jag skulle nog utesluta ninjan också, den har inte lika snabbstyrt chassie - enl min åsikt, samt några andras åsikt, har jag för mig.
Gixxern e väl kanske ngt snabbare rakt fram, men på landsväg tror jag R1an e enklast att åka fort med ?
jeber skrev:2131882...blir kanske en R1 då då
IronMike skrev:Gixxern e väl kanske ngt snabbare rakt fram, men på landsväg tror jag R1an e enklast att åka fort med ?
Eastman skrev:2131924Du kan väl int köpa Yamma...Du få testa min turbo buse när den skrammlar igång...då vet Du va som ska köpas sen
![]()
![]()
Joe förresten...Due e numera benämd via alias EPA (ligger bara i vägen)...ska brottas m försäk. bolag
![]()
![]()
& sjukhus personal im
![]()
Skönt att se Dig redan leta vrål åk!
...får väl själv unna mig annan bil t sommaren ivf
![]()
IronMike skrev:2131926Ja ja nej visst .. åk om mig du rakt fram. Men på bulten hjälper inga stressade snurror, då ere hoj + man = sant, som gäller![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |