Sporthoj Piteå

Ligger hemma med trasig rygg just nu men att hitta på något i samband med majrundan skulle ju kunna vara något.

Tja!
Någon/Några Pitebor som vill få lite mer mil på hojen?
Jag och en kompis ska upp till Luleå, tänkte om någon av er vill hänga på?
Sen när vi kör tillbak får ni gärna visa några schyssta små vägar (E4 är inte så skoj..)

Kommer lämna Skellefteå vid 2 tiden.. Så vad säger ni? Häng på!
:banana

Tja!
Någon/Några Pitebor som vill få lite mer mil på hojen?
Jag och en kompis ska upp till Luleå, tänkte om någon av er vill hänga på?
Sen när vi kör tillbak får ni gärna visa några schyssta små vägar (E4 är inte så skoj..)

Kommer lämna Skellefteå vid 2 tiden.. Så vad säger ni? Häng på!
:banana

Tja! Kan säkert funka..om det är i morgon onsdag ni menar..

Kan haka på från Norrfjärden vid 15 tiden..:)

Yes! Jag ska lämna in bågen på Lindroths MC i Luleå 12.40 (100mila service)
Efter det tänkte jag och Smujf sammanstråla nånstans i Luleå :) Vore kul om vi blev ett par stycken!

Yes! Jag ska lämna in bågen på Lindroths MC i Luleå 12.40 (100mila service)
Efter det tänkte jag och Smujf sammanstråla nånstans i Luleå :) Vore kul om vi blev ett par stycken!

Oki...men då åker ni väl inte kl 2 från schtaan???

Slutar jobbet imorgon kl 14:00, så efter det så kör jag norr över, "plockar" gärna upp dig efter vägen :)

070-2917380 slå en pling, så fixar något lämpligt ställe att mötas på.
ju fler ju roligare :rock

Om det inte regnar så är inget omöjligt. Jag kikar här före jag far.

är på motorstadion och ser tvåhjulingar hoppa runt i sanden. drar mot stan nu.

Var ute och snurrade i min ensamhet...såg EN hoj på hela rundan, en chromesläde, han hälsade iaf. Jag tror att alla ni andra var på Tjejkvällen i stan....:tuttar

Last edited:
Var ute och snurrade i min ensamhet...såg EN hoj på hela rundan, en chromesläde, han hälsade iaf. Jag tror att alla ni andra var på Tjejkvällen i stan....:tuttar

Säg gärna till lite tidigare nån kväll så e jag gärna med på lite åkning..

In Your dreams! Satt i garaget och njöt av att starta hojen med fräscht batteri - tack Du:) Duger inte mitt kaffe längre? :va

Jag satt också ute i garaget, fast jag meckade med lyktinfästningarna i hopp om att få till det på ett hyggligt sätt. :)

Förhoppningsvis provstart i slutet av nästa vecka. :tummenupp

Jag fick förhinder ikväll, det var mörkt ute innan jag var hemma. :(
Jag kommer nog köra en sväng imorrn ifall det är väder och jag har hojen kvar :). Börjar jobba 17 så får bli innan det. Ska nån ut så hojta gärna till.

Bah, alla dessa ursäkter...säg som det är; intresset är inte starkt nog :tungan Att Roffe måste tillbringa tid i garaget är ju en sak, han kör ju Trajja och då är det ju 97,3% skruva, 1,6% procent svära åt eländet och 1,1% köra. Att då lyckas pricka in dessa 1,1 procent är ju inte så lätt...

Phew, snacka går ju:jisses Har Du larvat das panzerwagen 10 mil i år? In alles? Vilket fordon kör Du till jobbet denna underbara morgon?

För övrigt är mitt nya batteri så bra att jag förmodligen klarar flera mil bara på startmotorn. Och då stämmer ju Xyrons citat ännu bättre...:)

Bah, alla dessa ursäkter...säg som det är; intresset är inte starkt nog :tungan Att Roffe måste tillbringa tid i garaget är ju en sak, han kör ju Trajja och då är det ju 97,3% skruva, 1,6% procent svära åt eländet och 1,1% köra. Att då lyckas pricka in dessa 1,1 procent är ju inte så lätt...

Jaja, jag kör norra Europas blankaste Caddy till jobbet som vanligt...:gnissla

Som sagt; jag säljer bara prima varor :tummenupp och gör ju allt för att min så kallade vän Roffe ska få något som liknar fart på sitt trecylindriga kinderägg...:krama

Phew, snacka går ju:jisses Har Du larvat das panzerwagen 10 mil i år? In alles? Vilket fordon kör Du till jobbet denna underbara morgon?

För övrigt är mitt nya batteri så bra att jag förmodligen klarar flera mil bara på startmotorn. Och då stämmer ju Xyrons citat ännu bättre...:)

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka