Sporthoj Piteå

Du, jag hör av mig i morgon när jag vet hur det blir. I värsta fall får jag väl smita lite tidigare. Är Du ledig hela dan, lyxlirare där? :)

Japp redan gjort mina 60h i veckan :), asfaltering efter E4an utan för Kalix vid rolfs såg och även en sväng i Älvsbyn

Last edited:
Mmm, det har jag också men ändå återstår så mycket jobb att göra:( En av oss måste alltså vara väldigt ineffektiv...:)

Vi höres!
Är det inte så, desto högre upp i hierarkin desto mindre behöver man göra ;)
Dock fusk med lönen istället :näsblod

Njae, vi byråkrater har oftast en fin tjänst som kallas "ansvarsbefattning" med frihet att arbeta precis så mycket som vi vill utan någon som helst övertidsersättning :)

I ljuset av det framstår man ju inte bara som ineffektiv, utan dessutom som rätt korkad...:mattias :näsblod

Är det inte så, desto högre upp i hierarkin desto mindre behöver man göra ;)
Dock fusk med lönen istället :näsblod

Njae, vi byråkrater har oftast en fin tjänst som kallas "ansvarsbefattning" med frihet att arbeta precis så mycket som vi vill utan någon som helst övertidsersättning :)

I ljuset av det framstår man ju inte bara som ineffektiv, utan dessutom som rätt korkad...:mattias :näsblod

:D Fan vad glamoröst du får det att låta Roffe! :tungan:krama

Tja! Nån som ska ut o köra i veckan nån kväll?

Hinner jag bara få mina nya avgaspackningar och lite extra tid att sätta ihop motorn igen så ska det ut och skickas framhjul i veckan :yoparty

Under 24 timmar till uppkörning nu. Konbanan sitter som en smäck och trafiken tror jag inte ska vara några problem.

Lite småpirrigt. :)

Last edited:

Ut och tuffa en sista tur med lite stadskörning nu på en stund. Sen blir det en god natts sömn och körning 8:15. Om allt går enligt planerna blir det en tur till Lindroths i Luleå för att prova lite hojar efter det. :tummenupp

Ut och tuffa en sista tur med lite stadskörning nu på en stund. Sen blir det en god natts sömn och körning 8:15. Om allt går enligt planerna blir det en tur till Lindroths i Luleå för att prova lite hojar efter det. :tummenupp

Lycka till! Glöm inte att koppla... :gnissla

Det är nära nu, lycka till och håll bara nerverna i styr så går det som en dans: tummenupp

Ut och tuffa en sista tur med lite stadskörning nu på en stund. Sen blir det en god natts sömn och körning 8:15...

Det är nära nu, lycka till och håll bara nerverna i styr så går det som en dans: tummenupp

Ja för fasen. Känns inte speciellt nervöst men visst pirrar det lite, men det är mer över tanken vad som komma skall efter uppkörningen, inte hur själva uppkörningen går. :tummenupp

Lysande! Grattis Viktor!!!:tummenupp

Tackar! :)

Delvis är det väl er förtjänst (din, Gibbes och Roffes) att jag fixade det. Fick en helt annan körerfarenhet av att ha varit och kört på Kemora och fått lite tips och fingervisningar, så ni ska också ha eloge. :tummenupp

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti