Sporthoj Piteå

Kanske läge för en premiärglass på Kvantum idag? Jag behöver göra mig av med lite vintersoppa som skvalpar i tanken...:)

Humpff:sur En fördel är ju att så länge vi har plusgrader, så blir asfalten lite mer dammfri:)

I'll be back...

Viktor L skrev:
Med den här snön? *skratt*...

Körde en sväng igår, flyttade hojjen mellan garaget i lillpite och stan. Det kändes lite sådär utan kåpor/ljuddämpare osv... men det var iaf premiären :tummenupp

Körde en sväng igår, flyttade hojjen mellan garaget i lillpite och stan. Det kändes lite sådär utan kåpor/ljuddämpare osv... men det var iaf premiären :tummenupp

Ajja bajja! :mattias

Tog fram offroaden förra veckan och tankade upp den, vi får se om man kanske måste skaffa en landsvägare igen. svårt att vara utan....

Hur blir det med bankörning och tävlingsverksamhet för dig tommy?

Tja! Längsen jag var in här...har bytt hoj oxå..körde ju Ninja förut..

Kör ni nån dag varje vecka i sommar eller?

Det lär nog bli några turer i sommar. När, var och i vilken regi återstår att se. :)

Borde det inte gå väcka liv i onsdagskörningarna?

Synd att Pite är en bit bort, skulle vara kul att prova några inlandsvägar med er där uppe någon dag

Tror det är lika bra du håller dig i Västerbotten - det är ju där alla riktigt roliga vägar finns. :D

Visst har vi några fina här också men majoriteten har ni. :)

Nån som har en radialbromspump liggandes hemma? Skulle antingen ha kompletterat den jag fick av Gurkis med lite delar (R1 -04 -06) eller haft en komplett pump.

Lyckades lösa bromspumps-situationen fram tills Kemora i alla fall. Svårt att köra utan frambroms. :D

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul