Sporthoj Piteå

Kommer inte köra ikväll men kommer förbi på klubben med en katalog och riktigt fint rabatterade priser på diverce, vi i ske-å hade tänkt köra ett gruppköp och ni är välkomna att vara med om det är ngt ni vill ha.

ghandi skrev:
2283718 Kommer inte köra ikväll men kommer förbi på klubben med en katalog och riktigt fint rabatterade priser på diverce, vi i ske-å hade tänkt köra ett gruppköp och ni är välkomna att vara med om det är ngt ni vill ha.

Vad är det för saker?.. Är i behöv av nya bromsbelägg.. Fast jag kan ingenting om vad man ska ha för belägg eller inte :huvet

Xyron skrev:
2283721 Vad är det för saker?.. Är i behöv av nya bromsbelägg.. Fast jag kan ingenting om vad man ska ha för belägg eller inte :huvet

Tyvärr inga såna. Handskar, säkerhetsvästar, lås, hjälmar och lite annat.

Jag o Urban (2wheelsRlife) + någon till hoppas jag kommer nog upp imorrn kväll och tänkte ta en tur förbi campingen och Fogherty.

Hoppas på träffa lite folk från pite så om nmi ser en fajtad cbr o en rettafajter så vinka in oss..... OBS vi stannar inte om ni har blåttställ vid tillfälle för vinkningen :D

Stulen GSXR 750 -00-

Kvällen den 6:e juli blev min Gul/Svarta Suzuki stulen. Den har en hel gul bakdel och gula fälgar, (alltså inte orginal..)
Vid eventuellt påträffande eller om ni hör/ser något, var vänliga ring mig på 070-307 42 48
MVH/
Anton
http://www.blocket.se/vi/8711388.htm?ca=2_s
REG:nr RKX 433

Last edited:
Vafan inte gå och få den stulen, jag som var sugen på att byta upp mig 150 cc :huvet

Xyron skrev:
2290164 Vafan inte gå och få den stulen, jag som var sugen på att byta upp mig 150 cc :huvet

Ledsen att behöva göra dig besviken, men fixar du tillbaka den till mig, så kan vi säkert hitta på en bra affär för dig.

Någon som vill åka en sväng i veckan?

Blir det nån sväng till skellefteå på onsdag?

Jag är på en sväng till skellefteå men måste dock hem tidigt. Börjar jobba 22.00 :gnissla

Du hinner ju köra en stund i alla fall,, nån mer som vill åka på onsdag?

Jag hakar nog på om det är väder...

Verkar som att Luleågänget skall till Hedenbasen o gasa på Onsdag. Hänga på dom?

Hedenbasen? vart är det?

Och vilken tid blir det i så fall.. börjar jobba 22.00 så det får gärna starta så tidigt som möjligt...

gurkis skrev:
2298156 Verkar som att Luleågänget skall till Hedenbasen o gasa på Onsdag. Hänga på dom?

okey roligt med lite omväxling :D
samling pitebor jet tid?
och så plockar vi upp dig efter e4an?

Xyron skrev:
2298197 Hedenbasen? vart är det?

Och vilken tid blir det i så fall.. börjar jobba 22.00 så det får gärna starta så tidigt som möjligt...
kl 22 brukar vi ju alltid vara hemma :tomten
häng på du det ordnar sig :banana
när far vi?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...