Sporthoj Luleå

Någon som vet var jag kan hitta stålomspunna bromsslangar i Luleå, eller är det bättre att köpa på nätet?

Hydraulikmontage efter Betongvägen 28 på Storheden funkar oxå. Dom gör slangarna medan man väntar

Hydraulikmontage efter Betongvägen 28 på Storheden funkar oxå. Dom gör slangarna medan man väntar

Jag fixade mina stålomspunna på Hydroscand som ligger i samma byggnad som Laitis på gaveln så dom kan jag rekomendera:tummenupp

Tack för snabba svar! :tummenupp
Antar att man får montera lös slangarna och åker dit med dem då? Hur mycket tar de för att göra ett par?

Tack för snabba svar! :tummenupp
Antar att man får montera lös slangarna och åker dit med dem då? Hur mycket tar de för att göra ett par?

Har dom bara hemma rätt kopplingar och slang som du behöver tar det bara nån minut att fixa slangarna. Men ring dit först och kolla så att dom har rätt grejer hemma så att du inte monterar lös först, inte så kul att vara stående med hojjen eller montera och lufta i onödan för den delen heller:)

Slangar fram kostar nog runt 700 spänn skulle jag tippa på, kanske kan bli lite billigare oxå om du har tur.

Tjenare !
Är det på onsdagar ni brukar träffas och köra ??
Bor i gammelstad och tänkte höra om det bara är att dyka upp och hänga med eller ?
Heter förresten Micke och kör en -08 Busa. Vore kul att köra med någon eller några :)

Tjenare !
Är det på onsdagar ni brukar träffas och köra ??
Bor i gammelstad och tänkte höra om det bara är att dyka upp och hänga med eller ?
Heter förresten Micke och kör en -08 Busa. Vore kul att köra med någon eller några :)

Tjabba!

Vi samlas kl 18 på OK center i stan varje onsdag om det inte regnar och alla som vill komma är välkomna:) Sen brukar jag och några andra även skriva här om det blir körning nån annan dag än just onsdag, så bara kika här eller skriva här om du är sugen på körning när det är finväder:tummenupp

Någon som har en offroadhoj och är intresserad av en offroad-tur på 20milx2 med övernattning på lite mindre än en månad?
49% grusväg, 29% stigar/skogsväg 15% asfalt, 7% sand?

PMa om intresserad!

Och ja, jag ska ta fram landsvägarn snart... ;)

Finns ju dynamit..:D Men hoppas du fick sönder den iaf.

Nä, vi borrade i 30 minuter och skapade ett 40 mm djupt hål så vi gav upp. Fick rigga med spännband och ett spett och släpa upp skiten för trappen, ingen lek...

...sen hade vi en till sten som var ännu något större... pust!

Men nu är det snart gjutning och då börjar det se bättre ut:)

har ni onsdgaskörning som vanligt idag? kanske kommer från boden om man ids

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...