Sporthoj Luleå

En fråga bara lite spontant, var det KTM orange days som var på Lindroths i veckan? eller vara det bara "vanligt" öppet hus? Och i sådana fall är det nån som vet när KTM bussen kommer? :näsblod

En fråga bara lite spontant, var det KTM orange days som var på Lindroths i veckan? eller vara det bara "vanligt" öppet hus? Och i sådana fall är det nån som vet när KTM bussen kommer? :näsblod

TROR det var den 9:e eller där i krokarna...:va

Jag tyckte det var riktigt bra! Massvis med folk med samma hojintresse som man själv har, och så höll Niklas en riktigt intressant lektion om hur allt påverkar varann på hojjen med chassie, motor och förare. Fick lära mig mycket som jag absolut inte hade någon aning om innan hur man ska göra för att köra fortare, och sånt uppskattas alltid:tummenupp

Köra fortare inom hastighetsbegränsningen antar jag? :)

nån som ska åka? är inte i skick efter gårdagen :D men vädret var fan ändå inte lockande

ne fan heller..alldeles för ruttet väder! Var förbi och kolla södra hamn parkeringen vid utsatt tid..det var några tappra glidare som trotsade vädret..Det är riktiga entusiaster!

Jag körde idag, det var inte kul. Orkade iaf köra Lule- Boden - älvsbyn. Sen blev det hem till en välbehövlig bastu!

Kallt och blött sammanfattar rundan för iår.

Ca 100 hojar hörde jag att någon räknat ihop till i Boden.

...och förra året var det drygt 1000.

Den som säger att motorcyklister inte är ett finkänsligt släkte lurar sig själv. :)

Nu till något annat.

Är ju tydligen Triumph-provkörning på fredag i Luleå. Någon som ska dit?

Bli inte rädd om ni ser en röd RF i stan, efter 25 körda mil idag från vinterförvaringen i norr så är jag redo att göra omnejden osäker. :tummenupp

Är det nån från Luleå som skall åka på söndag? Tänkte om man skulle åka tillsammans dit ut...

Back