Sporthoj Luleå

Krillezz

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2009
Ort
sundsvall
Hoj
-95, RF900R
Kika 2-3 inlägg ovanför! :tungan

jo den kursen hade jag ju kunnat behöva. Då kanske jag hade haft en körbar hoj. Änglavakt sa dom på sjukhuset så jag ska ju vara glad att jag inte ens bröt ngt, men har ju ingen motorcykel kvar. Stack lite i ögat när jag såg motorcyklar efter E4 an flyga förbi, fireblades diverse sport och gatuhojjar och även mikes fina RF:a tror jag jag mötte på väg in till akuten.

Inne på sjukhuset får jag givetvis sms om att mitt nya drevpaket ligger på ica....

sämsta fredagen ever men ska väl vara glad att jag inte blev skadad.

jag är sämst :huvet
 

Craven

Ett nej är också service
Gick med
22 Sep 2005
Ort
Luleå
Hoj
Supeduke -07
jo den kursen hade jag ju kunnat behöva. Då kanske jag hade haft en körbar hoj. Änglavakt sa dom på sjukhuset så jag ska ju vara glad att jag inte ens bröt ngt, men har ju ingen motorcykel kvar. Stack lite i ögat när jag såg motorcyklar efter E4 an flyga förbi, fireblades diverse sport och gatuhojjar och även mikes fina RF:a tror jag jag mötte på väg in till akuten.

Inne på sjukhuset får jag givetvis sms om att mitt nya drevpaket ligger på ica....

sämsta fredagen ever men ska väl vara glad att jag inte blev skadad.

jag är sämst :huvet

Tråkigt! Skönt att du inte blev skadad! :tummenupp Får man fråga vad som hände?
 

mickloh

Medlem
Gick med
5 Feb 2010
Ort
Skövde
Hoj
Yamaha MT-09 2017
jo den kursen hade jag ju kunnat behöva. Då kanske jag hade haft en körbar hoj. Änglavakt sa dom på sjukhuset så jag ska ju vara glad att jag inte ens bröt ngt, men har ju ingen motorcykel kvar. Stack lite i ögat när jag såg motorcyklar efter E4 an flyga förbi, fireblades diverse sport och gatuhojjar och även mikes fina RF:a tror jag jag mötte på väg in till akuten.

Inne på sjukhuset får jag givetvis sms om att mitt nya drevpaket ligger på ica....

sämsta fredagen ever men ska väl vara glad att jag inte blev skadad.

jag är sämst :huvet

Ajaj, glad att du fortfarande sitter ihop ordentligt iallafall.
 

Krillezz

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2009
Ort
sundsvall
Hoj
-95, RF900R
Tråkigt! Skönt att du inte blev skadad! :tummenupp Får man fråga vad som hände?

jag vet inte riktigt, körde bara som en riktig jävla röv för snabbt in i en kurva, tappade balansen i några gupp så jag rätade upp mcn och sen hann jag inte lägga ner den och for rakt ut ur kurvan ner i diket.

och ja otroligt glad att jag fortfarande sitter ihop.
 

Micke

`-_-´
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Luleå
Hoj
R1 *Såld* Gixxer 1000 *Såld* XJ6n -10 *Såld*
Riktigt bra väder idag så det vart en 15 mil på hojen! :yoparty
 

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Ort
Luleå
Hoj
Hojlös
Nu har jag äntligen köpt mig en hoj, blev en 08as CBR 1000 som jag helst av allt ville ha också ;)

Så är det nån/några som ska ut och svänga så hakar jag gärna på. Skulle även vara fint om vi kunde ordna några onsdags svängar eller liknande varje vecka vid en vis tidpunkt och samlingsställe nånstans :tummenupp
 

asdf

rastafari
Gick med
12 Jun 2008
Ort
Luleå/Oslo
Hoj
EXC 450 -06 *Såld* 660 SMC -05 *Såld* FS650 -08 *Såld* EXC 525 -06
Nu har jag äntligen köpt mig en hoj, blev en 08as CBR 1000 som jag helst av allt ville ha också ;)

Så är det nån/några som ska ut och svänga så hakar jag gärna på. Skulle även vara fint om vi kunde ordna några onsdags svängar eller liknande varje vecka vid en vis tidpunkt och samlingsställe nånstans :tummenupp

Onsdagsbus vore riktigt grymt, verkar rätt poppis bland hojfolk runtom i vårt land... ser gärna att lite motardåkare ger sig till känna här i tråden också (om ni finns) så kanske man kan dra ut och köra nån kväll :)
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Nu har jag äntligen köpt mig en hoj, blev en 08as CBR 1000 som jag helst av allt ville ha också ;)

Så är det nån/några som ska ut och svänga så hakar jag gärna på. Skulle även vara fint om vi kunde ordna några onsdags svängar eller liknande varje vecka vid en vis tidpunkt och samlingsställe nånstans :tummenupp

Nice hoj Jandreas!:tummenupp

Det är ju bara att bestämma en tid och plats? Onsdag klockan 18.00 vid Max Drive In?
 

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Ort
Luleå
Hoj
Hojlös
Nice hoj Jandreas!:tummenupp

Det är ju bara att bestämma en tid och plats? Onsdag klockan 18.00 vid Max Drive In?

Tycker de låter som en bra idé. kl 18 på Max drive in på onsdagar om vädret tillåter!

Nu ska jag och två kompisar fara och köra en sväng mot Piteå. Så hinner nån läsa detta så är det bara att haka på, vi åker ifrån Statoil stationsgatan kl 14.20-14.30.

Edit: Menade 15.20-15.30 såklart...
 
Last edited:

AndersHallman

Ny medlem
Gick med
19 May 2007
Ort
Luleå
Hoj
.
Nice hoj Jandreas!:tummenupp

Det är ju bara att bestämma en tid och plats? Onsdag klockan 18.00 vid Max Drive In?

Låter kanon!
Kul att få några nya hoj bekanter då alla jag brukar åka med har sålt eller tappat intresset. Så mitt intresse har även det börjat dala då det inte är så j-la kul o harva omkring själv!
 
Last edited:

Linkan78

Ny medlem
Gick med
12 May 2009
Ort
Luleå
Hoj
CBR900RR
Finns tiden så kanske man skulle kunna dyka upp på onsdag. Hoppas vädret håller i sig ett tag.
 

_rills_

Guest
Fan hoppas på väder då så kanske man kan komma och köra med er en sväng efter jobbet :D
 
Gick med
30 Jun 2006
Ort
Luleå
Hoj
2001 R1 Fighter
Om det är någon i stan som har en besiktningsgodkänt aschle till R1 att låna ut så säg till..! :) Ska besiktiga torsdag.
 

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Ort
Luleå
Hoj
Hojlös
Körning

Nu ska vi fara och köra ett gäng, sundomsvägen mot Råne och därikring. Blir ingen jättesväng, tar kanske 1-1.5 timme.

För dom som vill följa samlas vi kl 18.30 på Statoil stationsgatan.
 

Skytt

Fattig student
Gick med
10 Sep 2006
Ort
Boden/Luleå
Hoj
Hojlös
Tror fan jag också tar rygg ikväll, förutsatt att mitt batteri inte är helt trasigt nu. Sjuuukt less på att kicka :näsblod
 

asdf

rastafari
Gick med
12 Jun 2008
Ort
Luleå/Oslo
Hoj
EXC 450 -06 *Såld* 660 SMC -05 *Såld* FS650 -08 *Såld* EXC 525 -06
Jag är också lite småsugen men vet fan inte om jag vågar komma med en motard... hur bra tempo håller ni med sporthojarna? kanske väntar till en annan gång lite fler tards kommer :rolleyes:
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top