Ingen intresserad?stoffer skrev:Jag kör gärna idag, vad sägs om 17-tiden? Jag ska gå ut och kolla luftfiltret nu, men kikar in lite då och då!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ingen intresserad?stoffer skrev:Jag kör gärna idag, vad sägs om 17-tiden? Jag ska gå ut och kolla luftfiltret nu, men kikar in lite då och då!![]()
Ja måste ut å burna upp bakdäcket, börjar bli slut.. Måste juh ha mycke å mjukt gummi ifall de blir okej väder imorrnstoffer skrev:Ingen intresserad?

Bra! Det tar jag som att du är på Statoil Åtvidabergsv. om 40 minuter? =)Bergare skrev:Ja måste ut å burna upp bakdäcket, börjar bli slut.. Måste juh ha mycke å mjukt gummi ifall de blir okej väder imorrn![]()
Å gå hem me hojen till linghem? Nae, så kul ska ja inte ha... Snart smäller destoffer skrev:Bra! Det tar jag som att du är på Statoil Åtvidabergsv. om 40 minuter? =)

Jahapp, ingen körning idag dåBergare skrev:Å gå hem me hojen till linghem? Nae, så kul ska ja inte ha... Snart smäller de![]()
HW skrev:I morgon är alla som känner att dom gjort någon nytta på Sviestad välkommna att köra gratis på banan. Är det någon som vill komma?????
16:30 ca tänkte vi dra igång..
Klart jag kommer, men hojåkandet får allt gubben sköta.
Jag kan flagga och tat lite tider istället.![]()
HW skrev:I morgon är alla som känner att dom gjort någon nytta på Sviestad välkommna att köra gratis på banan. Är det någon som vill komma?????
16:30 ca tänkte vi dra igång...
HW skrev:I morgon är alla som känner att dom gjort någon nytta på Sviestad välkommna att köra gratis på banan. Är det någon som vill komma?????
16:30 ca tänkte vi dra igång...
Belv det några bra bilder tagna i onsdags månne?oXydex skrev:Jag kommer men bara med kameran
Ena bromsskivan verkar ha slagit sig och känns lite trist att åka med nu mer än toruing till jobbet
/oXydex
Nytta och nytta...?? Jag kommer hur som helst.HW skrev:I morgon är alla som känner att dom gjort någon nytta på Sviestad välkommna att köra gratis på banan. Är det någon som vill komma????? 16:30 ca tänkte vi dra igång...
pvcraketen skrev:Nytta och nytta...?? Jag kommer hur som helst.
Utan hoj, dock. pvcraketen skrev:Nytta och nytta...?? Jag kommer hur som helst.
Ozzie skrev:Ingen åksugen en dag som denna? Ruffy? Är ledig från nu och till evigheten ungefär... Kollar in vid 16 och ser om någon svarat...
ungefär)
Nej!! Fan också.håkan skrev:Tänkte bara påminna om att Sviesta körningen är inställd nästa vecka...![]()
Nu är hojen avställd... gipset sitter lite för ivägen![]()
//Håkan
Nej nej nej nej!!! Varför det?håkan skrev:Tänkte bara påminna om att Sviesta körningen är inställd nästa vecka...![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |