Sporthoj i LINKÖPING!

Bergare skrev:
Ja måste ut å burna upp bakdäcket, börjar bli slut.. Måste juh ha mycke å mjukt gummi ifall de blir okej väder imorrn :tungan
Bra! Det tar jag som att du är på Statoil Åtvidabergsv. om 40 minuter? =)
 
Bergare skrev:
Å gå hem me hojen till linghem? Nae, så kul ska ja inte ha... Snart smäller de :yoparty
Jahapp, ingen körning idag då :)

Jag far ändå dit och är där runt 17, ska ändå blåsa ur luftfiltret mm. där.

*off i go*
 
Måndag 13e sept, kl 18, McD Valla

Hello!

Idag måndag den 13e sept, kl 18:00 utanför McDonalds Vallarondellen träffas vi för en tur. Alla välkomna.

Vid regn ställer vi in... men prognosen ser OK ut i nuläget.

Peace!
Ruff Ryder
 
I morgon är alla som känner att dom gjort någon nytta på Sviestad välkommna att köra gratis på banan. Är det någon som vill komma?????

16:30 ca tänkte vi dra igång...
 
HW skrev:
I morgon är alla som känner att dom gjort någon nytta på Sviestad välkommna att köra gratis på banan. Är det någon som vill komma?????

16:30 ca tänkte vi dra igång..


Klart jag kommer, men hojåkandet får allt gubben sköta.
Jag kan flagga och tat lite tider istället. :tungan
 
HW skrev:
I morgon är alla som känner att dom gjort någon nytta på Sviestad välkommna att köra gratis på banan. Är det någon som vill komma?????

16:30 ca tänkte vi dra igång...

Jag kommer men bara med kameran

Ena bromsskivan verkar ha slagit sig och känns lite trist att åka med nu mer än toruing till jobbet

/oXydex
 
HW skrev:
I morgon är alla som känner att dom gjort någon nytta på Sviestad välkommna att köra gratis på banan. Är det någon som vill komma?????

16:30 ca tänkte vi dra igång...

Jag kommer om vädret är ok. Nu med hel fälg! :tummenupp
 
oXydex skrev:
Jag kommer men bara med kameran

Ena bromsskivan verkar ha slagit sig och känns lite trist att åka med nu mer än toruing till jobbet

/oXydex
Belv det några bra bilder tagna i onsdags månne?
 
HW skrev:
I morgon är alla som känner att dom gjort någon nytta på Sviestad välkommna att köra gratis på banan. Är det någon som vill komma????? 16:30 ca tänkte vi dra igång...
Nytta och nytta...?? Jag kommer hur som helst.
 
fan va kul med en ut o åka tråd i närheten!!
varför har jag inte sett den innan?? suttit o åkt själv hela sommarn....
finns en viss risk att jag kanske hakar på nån tur!
 
Ingen åksugen en dag som denna? Ruffy? Är ledig från nu och till evigheten ungefär... Kollar in vid 16 och ser om någon svarat...
 
Ozzie skrev:
Ingen åksugen en dag som denna? Ruffy? Är ledig från nu och till evigheten ungefär... Kollar in vid 16 och ser om någon svarat...

Åksugen! Jo det är man väl konstant liksom... Sen var det ju en annan sak med möjligheten att åka. (Det är som med :tuttar ungefär)

Måste ta mig från E-tuna först och bågen står i Kisa så i morgon är nog troligare att jag kan... Å då är jag ledig och kan åka hela dan!!! :D
 
Tänkte bara påminna om att Sviesta körningen är inställd nästa vecka... :(

Nu är hojen avställd... gipset sitter lite för ivägen :död

//Håkan
 
håkan skrev:
Tänkte bara påminna om att Sviesta körningen är inställd nästa vecka... :(

Nu är hojen avställd... gipset sitter lite för ivägen :död

//Håkan
Nej!! Fan också. :(

Varför blev trafikövningen den 22e inställd?

Så jävla typiskt.. just när nervositeten börjat släppa och jag började njuta av bankörning så blir det inget mer i år! Ain't that a bitch!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top