Sporthoj i LINKÖPING!

Bergare skrev:
Ja måste ut å burna upp bakdäcket, börjar bli slut.. Måste juh ha mycke å mjukt gummi ifall de blir okej väder imorrn :tungan
Bra! Det tar jag som att du är på Statoil Åtvidabergsv. om 40 minuter? =)

Bergare skrev:
Å gå hem me hojen till linghem? Nae, så kul ska ja inte ha... Snart smäller de :yoparty
Jahapp, ingen körning idag då :)

Jag far ändå dit och är där runt 17, ska ändå blåsa ur luftfiltret mm. där.

*off i go*

Måndag 13e sept, kl 18, McD Valla

Hello!

Idag måndag den 13e sept, kl 18:00 utanför McDonalds Vallarondellen träffas vi för en tur. Alla välkomna.

Vid regn ställer vi in... men prognosen ser OK ut i nuläget.

Peace!
Ruff Ryder

I morgon är alla som känner att dom gjort någon nytta på Sviestad välkommna att köra gratis på banan. Är det någon som vill komma?????

16:30 ca tänkte vi dra igång...

HW skrev:
I morgon är alla som känner att dom gjort någon nytta på Sviestad välkommna att köra gratis på banan. Är det någon som vill komma?????

16:30 ca tänkte vi dra igång..

Klart jag kommer, men hojåkandet får allt gubben sköta.
Jag kan flagga och tat lite tider istället. :tungan

HW skrev:

Jag kommer men bara med kameran

Ena bromsskivan verkar ha slagit sig och känns lite trist att åka med nu mer än toruing till jobbet

/oXydex

HW skrev:

Jag kommer om vädret är ok. Nu med hel fälg! :tummenupp

oXydex skrev:
Jag kommer men bara med kameran

Ena bromsskivan verkar ha slagit sig och känns lite trist att åka med nu mer än toruing till jobbet

/oXydex
Belv det några bra bilder tagna i onsdags månne?

HW skrev:
I morgon är alla som känner att dom gjort någon nytta på Sviestad välkommna att köra gratis på banan. Är det någon som vill komma????? 16:30 ca tänkte vi dra igång...
Nytta och nytta...?? Jag kommer hur som helst.

fan va kul med en ut o åka tråd i närheten!!
varför har jag inte sett den innan?? suttit o åkt själv hela sommarn....
finns en viss risk att jag kanske hakar på nån tur!

Ingen åksugen en dag som denna? Ruffy? Är ledig från nu och till evigheten ungefär... Kollar in vid 16 och ser om någon svarat...

Ozzie skrev:
Ingen åksugen en dag som denna? Ruffy? Är ledig från nu och till evigheten ungefär... Kollar in vid 16 och ser om någon svarat...

Åksugen! Jo det är man väl konstant liksom... Sen var det ju en annan sak med möjligheten att åka. (Det är som med :tuttar ungefär)

Måste ta mig från E-tuna först och bågen står i Kisa så i morgon är nog troligare att jag kan... Å då är jag ledig och kan åka hela dan!!! :D

Tänkte bara påminna om att Sviesta körningen är inställd nästa vecka... :(

Nu är hojen avställd... gipset sitter lite för ivägen :död

//Håkan

håkan skrev:
Tänkte bara påminna om att Sviesta körningen är inställd nästa vecka... :(

Nu är hojen avställd... gipset sitter lite för ivägen :död

//Håkan
Nej!! Fan också. :(

Varför blev trafikövningen den 22e inställd?

Så jävla typiskt.. just när nervositeten börjat släppa och jag började njuta av bankörning så blir det inget mer i år! Ain't that a bitch!

Back