Sporthoj i Östersund

Newsflash

Det är finväder, nån som ska masa sig upp på hojjen och åka lite? Antar att det blir 18:30 isf, så jag snurrar förbi tills dess.

Trevlig tur idag, drog runt ås-krokom-lit-nyby i lagom tempo. :yoparty Har dock konstaterat 2 saker.

1. Det är kallt som fan efter kl 20:00
2. Posörvisir suger efter 20:00

Vi vart bara 3, men kul var det :yoparty

An3Azz skrev:
Trevlig tur idag, drog runt ås-krokom-lit-nyby i lagom tempo. :yoparty Har dock konstaterat 2 saker.

1. Det är kallt som fan efter kl 20:00
2. Posörvisir suger efter 20:00

Vi vart bara 3, men kul var det :yoparty

An3Azz ska du med till norge på fredag o bruke lite norske jente?

Lam-Kaka skrev:
An3Azz ska du med till norge på fredag o bruke lite norske jente?

Tveksamt, måste fara på festen jag surrade om. Hade dock varit jävligt skoj och dra till Norwegen, lär fan bli nästa år lätt! Men brudarna lämnar jag till dig, damen lär bli sur annars :D

Nu är ny koppling på plats :D
Blev klar en timme försent i går för att hinna hänga med tyvärr.

Ska vi säga 18.30 på torget i kväll???
Vädret ser ju lovande ut :)

stefur skrev:
Nu är ny koppling på plats :D
Blev klar en timme försent i går för att hinna hänga med tyvärr.

Ska vi säga 18.30 på torget i kväll???
Vädret ser ju lovande ut :)

Ja jag är på, åtminstone för en snurr runt byn samt ljuga lite. 18:30 blir det :squid

hmm sketa ont i hallsen och på gränsen till feber.. men jag tror nog jag kommer ändå, men förvänta er inte att jag ska säga någe...

Finväder som fan :tummenupp Ska slänga mig i duschen, sen blir det ut o åka och spana på :tuttar

fan gubbar, jag tror jag bangar idag ändå. även den bäste måste ju veta sina begränsningar... ha så jävla kul då =)

Ja jävlar vad det kryllade av snutar på rådhusgatan ikväll, tur att man kom ifrån det andra hållet
:tungan
Stod en nyare gixxer där som tydligen inte hade haft lika mycket tur och föraren hade fått kliva av cykeln. Hoppas det var under 30km/h för fort det hade gått iaf.

:crash

NakenBandit skrev:
Ja jävlar vad det kryllade av snutar på rådhusgatan ikväll, tur att man kom ifrån det andra hållet
:tungan
Stod en nyare gixxer där som tydligen inte hade haft lika mycket tur och föraren hade fått kliva av cykeln. Hoppas det var under 30km/h för fort det hade gått iaf.

:crash
Hej det var jag som blev stoppad för någon timme sen kan säga att det gick bra fick ombesiktning för att jag inte hade några blinkers bak, annars var det mycket trevliga poliser :tummenupp

Fick även ta kort på dom :hihi

Guido skrev:
Hej det var jag som blev stoppad för någon timme sen kan säga att det gick bra fick ombesiktning för att jag inte hade några blinkers bak, annars var det mycket trevliga poliser :tummenupp

Tur man inte blev stoppad då, jag har inte heller bakblinkare :D :hej

arrow skrev:
fluffy bilder updaterade

va det ingen film på G oxå ?

Jo han har en rulle, men han surrade om att vi skulle glo på den hos nån (mig antar jag) För den var för stor o lägga upp lr nåt....

Mycket trevlig åkning i dag!
Underbar väg från Lit och bortöver (vad nu vägen heter)
Bara 3 musketörer kvar men hoppas det blir fler i morgon.
18.30 !!!
Lite full nu så jag slutar innan det blir fler satvvfeeel.

Jobbar man åt A-kassaan så är den enda lyxen att kunna supa mitt i veckan :yoparty

Guido skrev:

tjafan e du i farten nu? härligt!
blire nå åka i helgen då lr vad händer?

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...