Sporthoj i Östersund

Jag hänger på i kväll men blir troligen några minuter sen.
Någon som känner sig lite snäll i dag och kan skicka mig ett sms om vart ni håller hus, om jag inte hinner till torget i tid, så kommer jag dit på fem röda :D

Mitt nummer är 070-360 41 43

brillfisk skrev:
Ville bara tacka för en trevlig kväll!
/Henke, (den nya långa killen)

:tummenupp Kul med fler, häng med imorrn med. Runt 18:00 på torget om det är väder

brillfisk skrev:
Ville bara tacka för en trevlig kväll!
/Henke, (den nya långa killen)

nu när du börjat åkt med oss, så fins det inga ursäkter för att inte komma till torget varje kväll.. du e fast lixom... :yoparty

jag kan inte åka längre än till kl 18.45.. så kan vi inte börja tidigare idag? typ 17.30?

edit: hmm det regnar ju.. så jag antar att vi syns i börtnan kl 18.00? :hihi

Last edited:
Kazu skrev:
jag kan inte åka längre än till kl 18.45.. så kan vi inte börja tidigare idag? typ 17.30?

edit: hmm det regnar ju.. så jag antar att vi syns i börtnan kl 18.00? :hihi

Var det inte kl 19 :va

CBR_fluffy skrev:
NU JÄVLAR e filmen upplagd av max på titansidan!
http://www.titanmc.net/wow/ostersund_stuntriders.wmv :banana :banana :banana :banana :banana :banana :tummenupp :banana :banana :tummenupp
kommentera gärna! max tyckte t ex att första låten va asbra!

:hihi inte varje film man får vara på slut bilden vilken tur att jag kör så snällt o lagligt så det gör inget :tungan

hmmm kanske ska fixa reg skyltarna nästa gång, gör nog inget denna gång men man vet aldrig

Last edited:
Cool film :tummenupp Inte varje dag man hör Wild Child med wåsp heller :yoparty Bra slut oxå, det syns hur glad man blir av och åka twin. Karln är ett levande exempel :D

Blir dessvärre inget åka för mig idag, har dykt upp en annan grej. Men imorrn kanske?

Last edited:
Föresten fluffy idol bilder kostar bara så du vet :hihi , så jag hoppas jag får en fin liten check när du kommer på jobbet nästa gång :7peta

Lam-Kaka skrev:
Föresten fluffy idol bilder kostar bara så du vet :hihi , så jag hoppas jag får en fin liten check när du kommer på jobbet nästa gång :7peta

Åka räsermotorpsykel i helgen om det är väder? :7peta

Ädit
Fluff när du filmar sittandes på en hoj under "wild child" delen genom torvalla, vad är det för bajk du åker på?

Last edited:
An3Azz skrev:

Ädit
Fluff när du filmar sittandes på en hoj under "wild child" delen genom torvalla, vad är det för bajk du åker på?

Jobbar till kl 15:00 på lördag :huvet , det är hillclimb i trondhiem sugen på att hänga med om jag hinner annars är det säkert några andra som ska ditt från mina trakter. Men det kan ju bli snö också :huvet

Lam-Kaka skrev:
Jobbar till kl 15:00 på lördag :huvet , det är hillclimb i trondhiem sugen på att hänga med om jag hinner annars är det säkert några andra som ska ditt från mina trakter. Men det kan ju bli snö också :huvet

Men dammit, långturer nu går fetbort för mig. sugen är jag dock men min finansiella status tillåter inte det just nu :D

Lam-Kaka skrev:

haha ja då må ju göra nå fränt så får du va med nånstans i mitten istället!

An3Azz skrev:

Ädit

De va på CBRn de :yoparty , hänger nog inte med om jag skulle ta ut KTMn

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...