Sporthoj i Östersund

Lam-Kaka skrev:
Du med tramp cykel på torget resten med hoj :hihi , o jag tar med mig ett rep :D

apaappapapaaap har handlat twin nu serru... :mattias Jag drar och kollar läget nu, får väl åka förbi på torget varje heltimme :D

Last edited:
jag och totte kommer till torget kl 1.. då tycker jag att ni ska vara där oxå

Torget 13.00 idag

Kazu skrev:
jag och totte kommer till torget kl 1.. då tycker jag att ni ska vara där oxå

En R1 kommer det i alla fall att vara där kl 13.00 :)

Fast många hojåkare kanske sitter hemma och kollar på MotoGP eller är det bara jag som är intresserad av det?

hoppas många kommer, skulle vara så jävla kul om vi vart en 15 hojar idag oxå

Fan man e ju inne i stan me hojen men jag ligger och porrsurfar hos en polare, cp-bakis som ett troll så om jag ska testa å köra på bakhjulet eller framhjulet får det ske samtidigt, men jag kanske kommer ner till ett och säger hej iaf... Uhhhh Vatten......

Min koppling sjöng nog på sin sista vers tyvärr.
Brände ut det sista idag på Rödörakan så när vi skulle åka hem så slirade kopplingen och varvade ur när när jag vred på rullen så det fick bli en lugn hemfärd :(

Nån som vet så här på rak arm vad det kostar att byta koppling på R1?
Svårt att göra själv???
Måste ju bytas så fort som möjlig så man hinner åka lite mer innan säsongen är slut.

stefur skrev:
Brände ut det sista idag på Rödörakan så när vi skulle åka hem så slirade kopplingen och varvade ur när när jag vred på rullen så det fick bli en lugn hemfärd :(

Svårt att göra själv???
Måste ju bytas så fort som möjlig så man hinner åka lite mer innan säsongen är slut.

Den måste ha varit slut redan innan. Den lilla stunden vi körde idag kan knappast ha gjort slut på den. Men jäkligt trisst. åk in på Yamaha på måndag.

stefur skrev:

Svårt att göra själv???

Skrivet av An3Azz på Henkes konto

Det lär inte vara svårare än på någon annan hoj, dvs, ur med oljan skruva upp kopplingskåpan och byt lameller. det lär väl inte vara nåt special på R1 kan jag tro..

13:00 på torget? Jag drar väl dit och kollar om det är nån där iaf, eller om allihop ligger bakis framför tv:n i väntan på Rossi&Co

Fan vilket underbart väder!!!,Igentligen skulle vi ha tagit en tur till trondhiem o kolla på norska :tuttar , skulle va fin fint om vi var 10+ som åkte ditt tillsammans. Så motard killar börja att åk nu :hihi så kanske ni är frame ikväll :7peta .

tyvär kan vi inte åka till norge idag, för om vi ska komma fram samtidigt var motarderna tvugna att åka redan igår... :D

Kazu skrev:
tyvär kan vi inte åka till norge idag, för om vi ska komma fram samtidigt var motarderna tvugna att åka redan igår... :D

jahap jag får väll ta med mig ett rep då :hihi , ska bli kul o se en husaberg i 200+ :hihi

det ryktas om kl 1.. fast har hört önskemål från andra att köra efter motogp...

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back