£m£li£
Ny medlem
Jag har en fråga till er som har era sporthojar försäkrade hos länsförsäkringar (gärna om det finns någon tjej som kan svara som har tjejförsäkringen!!!).
Jag ringde för två veckor sedan och fick en offert som skulle skickas hem till mig. Den har fortfarande inte kommit, så idag ringde jag tillbaka och bad dom skicka den igen. Helt plötsligt säger tanten jag pratar med att hon måste göra mej besviken, för jag får inte teckna försäkring där eftersom jag inte har hemförsäkring hos dom.
Detta nämnde inte den förra säljaren alls, vilket jag påpekade, men tanten kunde bara beklaga
På deras hemsida står det att man får bonus om man har fler försäkringar, men inte att det är något måste att ha deras hemförsäkring..
Så till frågan, ni som har mcn försäkrade hos länsförsäkringar, har ni hemförsäkring (och/andra) försäkringar där?
Tacksam för snabba svar!!
Jag ringde för två veckor sedan och fick en offert som skulle skickas hem till mig. Den har fortfarande inte kommit, så idag ringde jag tillbaka och bad dom skicka den igen. Helt plötsligt säger tanten jag pratar med att hon måste göra mej besviken, för jag får inte teckna försäkring där eftersom jag inte har hemförsäkring hos dom.

Så till frågan, ni som har mcn försäkrade hos länsförsäkringar, har ni hemförsäkring (och/andra) försäkringar där?
Tacksam för snabba svar!!