Sporthoj.com!

Jag har inte Adblock. Använder Chrome i Windows-pc normalt sett. Ibland också Safari på iOs (iPad). I princip aldrig i telefon. Jag tycker att telefonens skärm är för liten, det blir för smått och pilligt. Så jag försöker inte ens, jag vet redan på förhand att jag skulle reta mig på det. :)

Reklamen (pc, iPad alltså) är ytterst sällan relevant för mig, men stör inte särskilt mycket. Alltså har jag inga direkta bekymmer med reklamen. Synd bara att den nästan aldrig är relevant....
Samma här, använder så gott som aldrig sajten med nån telefon-j***l och har absolut inget behov av det heller. Med PC och stor skärm funkar det hur bra som helst och de annonser jag ser stör inte location wise plus att de är relevanta i sig.

1763401763425.png

Samma här, sitter endast på dator och aldrig någonsin på telefon - och det fungerar finfint. Både privat och nu, jobbdatorn som går på vpn genom massa konstiga länder.

I skrivande stund ser jag inte en enda reklambanner..?

Skulle också önska Gerry mfl skrev och deltog lite mer :)

Angående annonser, det är vad det är tyvärr. Stålarna måste in, men rimlighet ska det vara. Gerry är mycket medveten om att se till att annonser är så relevanta det går och inte ska vara fuffens annonser.
Äh sånt har väl inte hann tid med...han är väl på varmare breddgrader provkör nya hojar!:)
Kul med lite diskussion om sighten ändå :tummenuppEn annan som är totalt värdelös på data och mobil..så blir det där snacket om vpn , ad block och annat skit alldeles för komplicerat i min Hjärna! Det kanske kan va svårt för Generation snöflinga att förstå...men har man försörjts sig med en hammare i handen i 40+år..så har varken mobil eller data hjälpt till! :cool: Data kunskaperna räcker ungefär till att klara av posta ett inlägg här inne på sighten ibland, och det räcker för mig! Däremot så gillar jag att läsa mycket, och det finns många kunniga och duktiga medlemmar här!(till och med two stroke man!) Synd är det om många av dem ska försvinna för att sighten har blivit nerlusad av skitreklam! Så kan man inte ta ut en medlemsavgift? Vi är ju snart 75 000 medlemmar, hundring per skalle om året torde väl räcka för att få sighten att snurra! Och sen hålla sighten ren från Drittreklam! Mvh Gubbstruts

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP