Sporthoj.com = Osurfbart på kvällar

Vissa kvällar så kan det va riktigt segt men tur att man kan sitta o läsa allt på morgonen efter jobbet.

Igårkväll var det helt sjukt segt för mig iaf. BBB.

Jag har inte råd själv och önskar jag kunde dra igång en insamling. Men vet inte hur jag ska ta emot pengarna på ett bra sätt. Någon som vet?

Swedie skrev:

Jag har inte råd själv och önskar jag kunde dra igång en insamling. Men vet inte hur jag ska ta emot pengarna på ett bra sätt. Någon som vet?

Vadå? :confused:
Är det inte bara att du drar igång ett konto och lägger upp en Sticky som du uppdaterar lite då och då.
Vi verkar ju vara några stycken som gärna skotar in en sudd.

Swedie skrev:

Second that! BBB 10 m/bit gick toktrögt ifrån mig också.

Kapten Blåskägg skrev:
Vadå? :confused:
Är det inte bara att du drar igång ett konto och lägger upp en Sticky som du uppdaterar lite då och då.
Vi verkar ju vara några stycken som gärna skotar in en sudd.
Det blir nog endel pengar. Jag tänkte åka ner till skattemyndigheterna och fråga hur det ska gå till. Säger dom att man inte får, får det väl lösas på något sätt.

Swedie skrev:
Det blir nog endel pengar. Jag tänkte åka ner till skattemyndigheterna och fråga hur det ska gå till. Säger dom att man inte får, får det väl lösas på något sätt.
Ge oss din adress så får du kontanter =) eller fixxa box :)

Jag har varit på skattemyndigheten idag och det var helt okej att ta emot pengar utan att behöva skatta. Bara o mata in sa dom. Gött. Ska lägga upp något officiellt snart.

Schysst schysst, dom är hyggliga ibland dom också alltså. :hihi
Kikat upp hur mycket som kan behövas eller kommer den infon med resten?

Blomquist #14 skrev:
Då borde det ju fixa sig tycker man. I say do it. Do it! :tummenupp
varje person lägger kanske mellan 50-100kr . så det krävs cirka 100 personer som donerar. Detta kommer ta minst 1-2 månader, tror iaf jag. Känner jag att det tar för länge och jag har pengarna, betalar jag såklart mellanskillnaden. Men just nu kan jag inte lägga något på detta. Alla mina pengar just nu går till att dra igång mitt kontor den 1 september. Därefter kommer jag arbeta med SH och förbättringar (utöver uppgradering av servern).

Nitrous skrev:
Som referens är att SH är ju i princip 99,9% databasdrivet och pumpar ut ca 470Gb data varje månad. Ni är jävla sporthojs-fuckon fördriver alldeles för mkt tid här. Gör nåt vettigt med era liv istället :)

/Nitrous

Precis vad jag tänkte. Sluta skriv så förbannat många inlägg och nya trådar så ska ni få se att det händer saker. :3freak Sedan var det väldigt intressant att se det statistiska underlaget av uppkopplingar som vissa tyckte var nödvändig för att ställa en diagnos. :lol

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025