Sporthoj.com i mobilen

GeaX

kmr inte på nått att skriva...
Gick med
5 Oct 2006
Hoj
CBR125R
Hej!.. Skulle bara säga att sporthoi.com fungerar oväntat bra i mobilen :)

(Detta inlägg är skrivet från en en k800i)
Mvh

:D where is the ufo? för visst är det där ufo språk.. hehe

Funkar klockrent i P990 och har funkat klockrent i P800 också :tummenupp Fast visst, 3g gör ju sitt till, det är en hel del som ska laddas ner :( Den här sidan är på 67399 byte, utan bilder! Än så länge... :rolleyes:
En wap-version skulle inte vara helt fel! :tummenupp

det finns en wap-version som är helt clean, men det är liten bug i det hela (det kopplas till profilen, och sen när du ska byta tillbaka blir det lite fel).

Swedie skrev:
2604595 det finns en wap-version som är helt clean, men det är liten bug i det hela (det kopplas till profilen, och sen när du ska byta tillbaka blir det lite fel).

Det vore ju grymt kul att ha tillgång till ; )

Strongliquid skrev:
2604643 Eller så kör man "vanliga" sporthoj genom nån mini-läsare, typ opera mini.
http://www.opera.com/products/mobile/operamini/

funkar klockrent.
:tummenupp
Japp, så kör jag, men det blir abnorma datamängder, dvs ganska dyrt i längden, å det tar lite väl mycket tid ibland, naturligtvis beroende på vilken uppkoppling man kommer åt. Tack å lov är det många som inte låser sina WiFi-nät :D

Tanka hem Opera mini till telefonen via wap, så funkar alla websidor till mobilen. Funkar klockrent, surfar med mobilen nu :) Om du bara har vanlig wap, så gå in på Googles wapsök, sök operamini, och ladda hem. Allt instalerar sig själv :)

Hoztic skrev:
2604648 Japp, så kör jag, men det blir abnorma datamängder, dvs ganska dyrt i längden, å det tar lite väl mycket tid ibland, naturligtvis beroende på vilken uppkoppling man kommer åt. Tack å lov är det många som inte låser sina WiFi-nät :D

Jag kallar mitt wifi för free4all : )

Låser det inte pga jag tycker andra borde få lite bandbred :tummenupp :)

hmm.. blev tydligen fel på tecknen :P.. aja det funkar fint att läsa andras inlägg iaf, förutom att å,ä,ö försvinner.

Noll-Koll skrev:
2604649 Tanka hem Opera mini till telefonen via wap, så funkar alla websidor till mobilen. Funkar klockrent, surfar med mobilen nu :) Om du bara har vanlig wap, så gå in på Googles wapsök, sök operamini, och ladda hem. Allt instalerar sig själv :)

Ahhhhhh, va coolt! Det funkar ju klockrent! :tummenupp

funkar klockrent i min n91´a. använder wlan så fort det är tillgängligt:tummenupp

UrbanTiger skrev:
2609854 Forumet ser ut som skit i Palm LifeDrive. Använder den browser som följde med (Blazer). Funkar kanon på ett annat mindre kännt forum.
Det går inte att logga in på SH tex. sen blir det spagettitext utan åäö...
Har gjort en ändring nu, se om inte åäö stämmer nu.

UrbanTiger skrev:
2610583 Nu gick det bra att logga in men åäö funkar inte på skärmen.
Första inlägget i denna tråden är läsbar. Förmodligen detta inlägg också.
Det beror garanterat på att dom använder olika teckentabeller. Dom 127 första tecknen är lika, men sen skiljer det rätt så friskt mellan olika teckentabeller när det gäller olika specialtecken. Det är därför som det ser bra ut när du kollar på första inlägget, men jag misstänker att alla andra, bla det här, ser knasigt ut med åäöÅÄÖ?

Noll-Koll skrev:
2604649 Tanka hem Opera mini till telefonen via wap, så funkar alla websidor till mobilen. Funkar klockrent, surfar med mobilen nu :) Om du bara har vanlig wap, så gå in på Googles wapsök, sök operamini, och ladda hem. Allt instalerar sig själv :)
funkar det till en SE W800i eller måste man ha 3G?
:va

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back