IronMike
Guest
Jag hoppas på att få se Mickes task-plask igen .. det var schniggt =)
Thanks

man blir bara så naturlig på sjön

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas på att få se Mickes task-plask igen .. det var schniggt =)
Thanks![]()
man blir bara så naturlig på sjön![]()
![]()
Fan vad ni var keliga med varandra nu då, har ni bildat jag-kan-inte-kissa-över-relingen-utan-måste-sitta-på-en-hink-i-maskinrummet-klubben?![]()
Fick en liten nostalgitripp från SH-pubbarna i vintras, ni är er lika.
Får jag ett ryck i sommar och kommer upp till Sthlm över några dagar så tillbringar jag gärna några timmar ombord på denna tändkulebalja, om det går för sig?
![]()
![]()
... ta med tjejjorna ut på sjön istället, så kan vi nakenbada allihop![]()
![]()
![]()
... ta med tjejjorna ut på sjön istället, så kan vi nakenbada allihop![]()
Hooka upp bejbsen på en båt-gruppkörning daJao.. Pappa har ju en vega eller nåt? kanske... :S Kan inget om båtar. Förutom att pappas båt e bra mkt fulare än er puttputtbåt! Typ plastjolle. Pappas alltså.
Men det väger jag och bejbsen upp!
Hooka upp bejbsen på en båt-gruppkörning da![]()
![]()
Ja tror inte du har fattat den house-homosexuella hemligheten med tändkulebluesen: Housebeaten sammanfaller med tändkuletomgången: 120 BPm (Beats per minute)
Det är ju fortare än kaniner !![]()
Det är bara män med hår på bröstet och kvinnor med Q som kan manövrera med tändkula!
http://video.google.com/videoplay?d...q=wichmann+hot+bulb&ei=_-9ySIrUBZCuigK1lKilDQ
![]()
Det är bara män med hår på bröstet och kvinnor med Q som kan manövrera med tändkula!
http://video.google.com/videoplay?d...q=wichmann+hot+bulb&ei=_-9ySIrUBZCuigK1lKilDQ
![]()
Å dra åt skogen... Jag har svårt att se hur man ska kunna spendera en kväll på trevligare sätt. Jag kommer inte ens ihåg sist jag var avundjuk så sällan är det jag blir det.. Men det här är en sådan gång..
Ja tror inte du har fattat den house-homosexuella hemligheten med tändkulebluesen: Housebeaten sammanfaller med tändkuletomgången: 120 BPm (Beats per minute)
jag kissade faktiskt över relingen påvägen hem, i marchfart & hård sjö på riddarholmsfjärden
![]()
Jag trivs bra som galionsfigur !![]()
Men om du ber r i k t i g t snällt...kanske du får följa med nästa gång. Inte ska du behöva sitta ensam på din kammare, när grabbarna umgås och har trevligt.![]()
Å dra åt skogen... Jag har svårt att se hur man ska kunna spendera en kväll på trevligare sätt. Jag kommer inte ens ihåg sist jag var avundjuk så sällan är det jag blir det.. Men det här är en sådan gång..
Nu ska jag tröstäta lite havregrynsgröt och dra till jobbet bara för det![]()
Hård sjö![]()
Vattenytan var ju blank som ett nyrunkat hundollon i månsken![]()
Men om du ber r i k t i g t snällt...kanske du får följa med nästa gång. Inte ska du behöva sitta ensam på din kammare, när grabbarna umgås och har trevligt.![]()
App app app, nu tar vi det lite lugnt här Madde. Först måste man kunna uppvisa påtagliga och övertygande bevis för att man kan dricka sprit på allvar, vi tar inte med nån som ska ligga i torrdocka hela kvällen.
Om man inte är tjej förstås, då räcker det som vanligt med att vara söt
Det var förj-a trevligt helt enkelt, surra med Jörgen så kanske du kan hänga på nästa gång.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |