Sporthoj.com Hajk på sjön *filmklipp*

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Fan nu har jag missat två av dina båtutflykter Jörgen..nästa gång kommer jag med om så himlen ramlar ner. Fan vad mysigt det såg ut.
Jag fixar käket till nästa tur :)

Det var müüüsigt ... :D

battur%20080704%20012.jpg

När får Jag följa med då? :mad: Jag kan både kölhala och biddevind och efter 7-8 pripps även falla av och hala hem.

Last edited:
När får Jag följa med då? :mad: Jag kan både kölhala och biddevind och efter 7-8 pripps även falla av och hala hem.

Jag hade tänkte ringa dig även denna gång. Men efter att ha tittat igenom vilka som hittills hade tackat ja så insåg jag att jag hade en övervikt av desperados och började se mig om efter lugna personlighetstyper :krama

Men nu har jag 5 semester så det finns gott om tillfällen, vi kan ju partråla vid sjökrogarna. Du på vattenskotern och jag med Vinö!

Nämen titta! Mr Pee Shy. Eller en av dom...:hihi

Kapten kunde och sjöng varenda rad utantill som vanligt. Så det gjorde inget att vi andra endast kunde fylla i här och där. Dock var inte allt med på filmen. Tack och lov...

Okej då, ni är förlåtna! :hihi

Får passa på att tacka Kapten samt övrig besättning för en trevlig afton!
Inte varje kväll man får lära sig uttryck som fittlots eller höra citat som nedanstående. Skjuta salut mot Vickans sovrum hör inte heller till min annars så överlägsna vardag. Väl mött nästa gång!

//H

Är Johannes ört ok då? ...annars kanske jag kan fixa starkare grejjer :rolleyes: nejmen, jag har en bra ingång. Gjort det förr, man tar 1-2 flaskor läkarsprit för en god bål, sen kan man krydda hejvilt, en stund senare är det klart. Färdigt att avnjutas.

Kanske hinner lagra nu, så det blir klart inför nästa äventyr?

:yoparty

Johannesört funkar det också!

Ska se om min "kran" kan skaffa fram lite rökt ål också, det är sjuuuukt gott till besk.:drool :dricka

Det är inte så skönt för oss från den djupare änden av genpoolen, det blir så kallt när grejerna hänger ner i vattnet....:hihi

Hahahaha!! Prostata, I shit you not oavsett!! :D

Johannesört funkar det också!

Ska se om min "kran" kan skaffa fram lite rökt ål också, det är sjuuuukt gott till besk.:drool :dricka

NU börjar ni snacka saker som får mina sinnen att reagera! Besk schnapps och ål..ehh...sill! :rolleyes: :hihi

Last edited:
Hahahaha!! Prostata, I shit you not oavsett!! :D

NU börjar ni snacka saker som får mina sinnen att reagera! Besk schnapps och ål..ehh...sill! :rolleyes: :hihi

Jupp, ål och besk är ni plattlänningar grimt bra på! Mitt beskrecept stammar från Degeberga.

Jupp, ål och besk är ni plattlänningar grimt bra på! Mitt beskrecept stammar från Degeberga.

Ska hysta med mig några feta ålar från rökeriet på Ålö nästa gång det bär av.

Då kan du hänga ut den genom mansluckan och titulera dig "lord Ådrian"

Btw har du tjackat en tvåhjulad hitlerkälke:va

Ska hysta med mig några feta ålar från rökeriet på Ålö nästa gång det bär av.

Då kan du hänga ut den genom mansluckan och titulera dig "lord Ådrian"

Btw har du tjackat en tvåhjulad hitlerkälke:va

Oy! Tjoa till innan så kan du få köpa med dig en ål åt mig med!

Mansluckan...:hihi så många fel på det ordet...

Jupp, åker arisk rascykel numera. Min längd (eller brist på längd) kom inte överens med Sukkan, inget kul med ryggpaj efter varje tur.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph