Sporthoj.com Hajk på sjön *filmklipp*

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Fick en liten nostalgitripp från SH-pubbarna i vintras, ni är er lika.

Får jag ett ryck i sommar och kommer upp till Sthlm över några dagar så tillbringar jag gärna några timmar ombord på denna tändkulebalja, om det går för sig :)?

Fick en liten nostalgitripp från SH-pubbarna i vintras, ni är er lika.

Får jag ett ryck i sommar och kommer upp till Sthlm över några dagar så tillbringar jag gärna några timmar ombord på denna tändkulebalja, om det går för sig :)?

Tar du med åttakilosdildon så får du grönt av Kaptenen iaf. :hihi

:pannkyss :tuttar

... ta med tjejjorna ut på sjön istället, så kan vi nakenbada allihop :yoparty

Jao.. Pappa har ju en vega eller nåt? kanske... :S Kan inget om båtar. Förutom att pappas båt e bra mkt fulare än er puttputtbåt! Typ plastjolle. Pappas alltså.
Men det väger jag och bejbsen upp!

:pannkyss :tuttar

... ta med tjejjorna ut på sjön istället, så kan vi nakenbada allihop :yoparty

Men helvete...jag håller ju fortfarande på med Beach-2006.:huvet Ska det nakenbadas fär det vara anting mörkt, mycket vass eller många promille. Helst all of the above :blekålönnfet

Jao.. Pappa har ju en vega eller nåt? kanske... :S Kan inget om båtar. Förutom att pappas båt e bra mkt fulare än er puttputtbåt! Typ plastjolle. Pappas alltså.
Men det väger jag och bejbsen upp!
Hooka upp bejbsen på en båt-gruppkörning da :tummenupp :pannkyss

Ja tror inte du har fattat den house-homosexuella hemligheten med tändkulebluesen: Housebeaten sammanfaller med tändkuletomgången: 120 BPm (Beats per minute)

Det är ju fortare än kaniner ! :D

Bifogat

• kermit.gif
    kermit.gif
    491 bytes · Visningar: 155
Å dra åt skogen... Jag har svårt att se hur man ska kunna spendera en kväll på trevligare sätt. Jag kommer inte ens ihåg sist jag var avundjuk så sällan är det jag blir det.. Men det här är en sådan gång..

Nu ska jag tröstäta lite havregrynsgröt och dra till jobbet bara för det :(

Å dra åt skogen... Jag har svårt att se hur man ska kunna spendera en kväll på trevligare sätt. Jag kommer inte ens ihåg sist jag var avundjuk så sällan är det jag blir det.. Men det här är en sådan gång..

Men om du ber r i k t i g t snällt...kanske du får följa med nästa gång. Inte ska du behöva sitta ensam på din kammare, när grabbarna umgås och har trevligt. :pannkyss

:mattias jag kissade faktiskt över relingen påvägen hem, i marchfart & hård sjö på riddarholmsfjärden

:fyllisar

Hård sjö :va
Vattenytan var ju blank som ett nyrunkat hundollon i månsken :fakta

Jag trivs bra som galionsfigur !:D

Det kräver en minst normalstor och vacker byst, dina chipstuttar duger knappast :arsele

Men om du ber r i k t i g t snällt...kanske du får följa med nästa gång. Inte ska du behöva sitta ensam på din kammare, när grabbarna umgås och har trevligt. :pannkyss

App app app, nu tar vi det lite lugnt här Madde. Först måste man kunna uppvisa påtagliga och övertygande bevis för att man kan dricka sprit på allvar, vi tar inte med nån som ska ligga i torrdocka hela kvällen.
Om man inte är tjej förstås, då räcker det som vanligt med att vara söt :)

Nu ska jag tröstäta lite havregrynsgröt och dra till jobbet bara för det :(

Det var förj-a trevligt helt enkelt, surra med Jörgen så kanske du kan hänga på nästa gång.

Last edited:

Mja.. Man måste säkert ha duschat inom de senaste månaderna och vara trevlig för att få följa med så det spricker iaf. Jag får gott sitta här å snora, lukta illa och svära för mig själv.

Men tack för tipset!

App app app, nu tar vi det lite lugnt här Madde. Först måste man kunna uppvisa påtagliga och övertygande bevis för att man kan dricka sprit på allvar, vi tar inte med nån som ska ligga i torrdocka hela kvällen.
Om man inte är tjej förstås, då räcker det som vanligt med att vara söt :)

Det var förj-a trevligt helt enkelt, surra med Jörgen så kanske du kan hänga på nästa gång.

Jag ser fördjävlig ut men är ju norrläning och kan per automatik dricka sprit sedan barnsben.. Från nykter till projektivomeringar på under en halvtimma! :fakta

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...