Sporthoj.com gruppkörning sön 070415

Ja nu har man vissa problem... Saknar delar till hojen, jobbar denna helg, helgen därefter jobbar jag oxå (visserligen skall jag till tyskland och Hockenheim för att se DTM) å helgen därefter jobbar jag Igen... så det hinner vällan bli snö igen innan jag kommer med på helgåkning :)... Min satsning blir därför onsdagskörningen om några veckor.

Kör så det ryker men använd huvudet :)
 
Bra initiativ :tummenupp

Jag är på (förutsatt att de inte spått helt fel på var kvicksilvret kommer hålla sig)

Är ju hög tid att begå säsongspremiär lite mer på riktigt :hoppa
 
DTM är ju en jävel på att köra hoj i varje fall. Fast han gick väldigt snävt in i kurvan, hade han kunnat ta ut den ordentligt hade han nog kunnat ligga i 140-150 nått.

Fast som tanten som kom och skrek på oss för nån vecka sen: "ÄR DET 70 SÅ KÖR MAN 70! JAG BLEV OMKÖRD I EN KURVA OCH JAG KÖRDE 70!"

Jävla CL asså, alltid ska han busa!
 
För en som kommer norrifrån, hur kommer jag till McD? :va
Kommer E4 från Uppsalahållet?

Om man är välkommen förstås....
 
Men perkele vad ni ska ut & åka tidigt då :gnissla

Jag är av naturen grymt morgontrött & tänker därför våga vägra. Kanske möter upp er senare på dagen, om ni ff e ute & snurrar.

Kör & ha kul, kör med förstånd :)
 
Yeeey, för en gång skull så är jag faktiskt ledig :tummenupp
Paxar en plats i lugna gruppen (kanske blir flera lugna, lär ju vara många som vill ta det lite försiktigt såhär i början av säsongen?)
 
Jag vill meeed! Någon som är duktig på att skruva kopplingswire? Min gick AV :gråta
 
Inte för att gnälla... men 11 var fan tidigt.

Jaja, det blir väl till å ställa klockan då, för åka ska ja! :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top