Sporthoj.com gruppkörning sön 070415

Grymt!

Blev lite "lurad" på storleken i mina nya Berikstövlar, så nya ska skickas från usa i veckan, kanske kan tjata till mig expressleverans annars får jag köra med några grova kängor lr nåt :)

En storlek för liten, snyft.

Bifogat

• DSC00208 (WinCE).JPG
    DSC00208 (WinCE).JPG
    15.2 KB · Visningar: 662
Last edited:
Nu sa dem det igen, troligtvis upp mot 20grader och stekande vårsol :fakta Ja hörde inte i syne :va

Well, det är som vanligt, när det blir bra väder och suget kommer tågandes står upplands snabbaste klubba slaktad... :( faaan!

-@

Nu sa dem det igen, troligtvis upp mot 20grader och stekande vårsol :fakta Ja hörde inte i syne :va

Well, det är som vanligt, när det blir bra väder och suget kommer tågandes står upplands snabbaste klubba slaktad... :( faaan!

-@

Vaffaaan är det nuråååå?:va

Jag trodde den var hel eller tyckte du att avgaspipan var för lång eller.....:)

Var lite undersysselsatt igår, ett ryck av någon bokstavskombination och sen var man igång :D

-@

:rofl Jasså, det är bra att välja vilken kombination som passar bäst för dagen, lyllos:pannkyss :D

Finns det någon baktanke med rivandet eller???

Hänger också på. Blir första gången för min del. Något särskilt man bör tänka på?

Som vanligt gäller det att köra lungt och säkert. Komma fulltankad till Mcd.
(Ibland har man ju tur och Jörgen Karlsson är med och då är det täta tankstopp). Men räkna med att det kan bli upp mot 20mil.
Håll avstånd till killen framför och var uppmärksam. Använd dina blinkers flitigt och kör aldrig över din förmåga.

Dvs har du läst gruppkörnings tråden och du har någolunda kolla på vad den innehåller så är du safe.

En körning på lördagen vore ju att föredra... Någon som tänker köra en liknande tur då?

Förra turen (två veckor sedan) gav riktig mersmak. Jag kommer på söndag.

För alla förstagångsåkare, förra gången var den "första" för mig och var precis som många andra skrivit lite nervös, men det funkade otroligt bra tycker jag och det fanns ingen prestige i körningen (mer än den man själv bär med sig förstås). Så jag kan varmt rekommendera gruppkörningen, riktigt roligt. :tummenupp

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna