Sporthoj.com gruppkörning sön 070415

Jovisst, men min dotters far har inte vaknat till från krogsvängen ännu och hon är lite för liten för att sätta på bönpallen..... Bara barnvaktsfrågan löser sig så är jag helt klart på!!

Hursom ska de åkas hoj idag på ett eller annat sätt! :fakta

/ Bågebabe
 
Underbart väder, massor med hojar å glada människor... men nu sitter man på jobbet :huvet varför får man aldrig grejorna i tid.
Hoppas ni åkglada får en riktigt trevlig dag!
 
Några stekiga mil hann det bli innan en försmädlig framhjulspunka fick
en att vända hemmåt med superlims lagad gummiventil

Tankade fullt av lufft vid roslagsstoppet som räckte ända till V-tuna:D

( måste nog se över hojen lite:va ) börjar förfalla hehe:tungan
 
Tackar för en jättetrevlig förmiddag:tummenupp Tyvärr måste jag tillbringa resten av dagen på jobbet, hoppas att ni kommer hem helskinnade allihopa!

Var det förresten nån som räknade ungefär hur många hojar vi var?

Några stekiga mil hann det bli innan en försmädlig framhjulspunka fick
en att vända hemmåt med superlims lagad gummiventil

Tankade fullt av lufft vid roslagsstoppet som räckte ända till V-tuna:D

( måste nog se över hojen lite:va ) börjar förfalla hehe:tungan

Herregud...det händer ju nåt med din hoj VARJE gång du är ute och kör:confused:
 
Last edited:
kanon väder, kanon grupp & kanon tempo!

Tack allihopa för en jäkligt trevlig tur!
 
Tackar för en jättetrevlig förmiddag:tummenupp Tyvärr måste jag tillbringa resten av dagen på jobbet, hoppas att ni kommer hem helskinnade allihopa!

Var det förresten nån som räknade ungefär hur många hojar vi var?



Herregud...det händer ju nåt med din hoj VARJE gång du är ute och kör:confused:



HAHA NÄÄ faan inte varje gång

Va hände förra gången då??:va :va
 
Tack alla för en trevlig tur i vårsolen! Sjukt jävla varmt bitvis :tummenupp

Nu börjar äntligen flytet komma tillbaka också, tydligen ska man inte titta ned i marken 5 meter framför hojen för att kunna åka fort och kontrollerat genom kurvor :D :yoparty
 
Lite bilder!
 

Bifogat

  • stopp.jpg
    stopp.jpg
    119.5 KB · Visningar: 105
  • Krimm.jpg
    Krimm.jpg
    141 KB · Visningar: 83
  • brum.jpg
    brum.jpg
    135.4 KB · Visningar: 97
  • gäng.jpg
    gäng.jpg
    93.4 KB · Visningar: 85
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top