Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 080507

Själv brukar jag ju inte vinka.. Utan bara lägga mig strategiskt bakom för att titta på.... kurv... tagningen.. Just så.. Kurvtagningen var det ja.:rodnar

Jaha, var det därför?? Det är verkligen fullt med kurvor på E4:an mellan Sollentunna och Väsby... uhr... :confused:

:D

Själv brukar jag ju inte vinka.. Utan bara lägga mig strategiskt bakom för att titta på.... kurv... tagningen.. Just så.. Kurvtagningen var det ja.:rodnar

Aaaahhhh... Så det var därför du låg bakom mig större delen av förra säsongen?:va

App App!

Antingen så går man av en avfart efter InfraCity (om man kommer från stockholm) eller så följer man en sporthoj när man är på väg till Väsby:-)
Det ligger ungefärligt här: http://www.hitta.se/SearchCombi.aspx?vad=&var=Truckv%e4gen+22

Tack för en rolig körning! Hoppas vägen är fin, torr och gruslös nästa vecka så jag slipper vinka förbi alla för att jag var för "feg" :-)

Moi var som vanligt en heders man och vinkade förbi även dig:gnissla , tack så mkt föresten att du väntade ikapp mig efter bogan!:tummenupp

Ja håller med. Tack alla för en bra kväll! :tummenupp

Jag höll ställningen till klockan 00.35 då jag som siste man lämnade Donken :yoparty

Det där sitter väll i ryggmärgen på dig :7peta :rofl

Last edited:
Svartflagg på dig A! :D
*asgarv*
Nix.. MÅLFLAG!
<---------- se avatar :D

Jaha, var det därför?? Det är verkligen fullt med kurvor på E4:an mellan Sollentunna och Väsby... uhr... :confused:
:D
ABSOLUT! Jag såg kurvor framför mig hela vägen till Uppl-väsby:kär

Aaaahhhh... Så det var därför du låg bakom mig större delen av förra säsongen?:va
Nu skall du vara tyst!:huvet Jag SKA f*n OM nästa gång! Screw this "ligga sist" shit. Jag ska f*n va FÖRST (efter Lidali..)

Stalker är nog ordet du söker.
Kanske..:gnissla

Last edited:
*/ ?>
Back