Dr.Bike
Guest
Själv brukar jag ju inte vinka.. Utan bara lägga mig strategiskt bakom för att titta på.... kurv... tagningen.. Just så.. Kurvtagningen var det ja.![]()
Svartflagg på dig A!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Själv brukar jag ju inte vinka.. Utan bara lägga mig strategiskt bakom för att titta på.... kurv... tagningen.. Just så.. Kurvtagningen var det ja.![]()
Var tog du vägen din j-a kyckling?
JOJO!! DOXS!![]()
Antingen så går man av en avfart efter InfraCity (om man kommer från stockholm) eller så följer man en sporthoj när man är på väg till Väsby
Det ligger ungefärligt här: http://www.hitta.se/SearchCombi.aspx?vad=&var=Truckv%e4gen+22
Tack för en rolig körning! Hoppas vägen är fin, torr och gruslös nästa vecka så jag slipper vinka förbi alla för att jag var för "feg"![]()
Ja håller med. Tack alla för en bra kväll!![]()
Jag höll ställningen till klockan 00.35 då jag som siste man lämnade Donken![]()
Det där sitter väll i ryggmärgen på dig![]()
![]()
Avis på alla tjejer som får blommorna så klartVadå, är ni fortfarande avundsjuka för att jag kan posa så bra när jag plockar blommor?![]()
Och ändå ser han rätt smart ut i verkligheten...För övrigt så var jag fullt upptagen med att stå utanför Puckens garage och fundera varför ingen var där igår...![]()
Svartflagg på dig A!![]()
*asgarv*Svartflagg på dig A!![]()
ABSOLUT! Jag såg kurvor framför mig hela vägen till Uppl-väsbyJaha, var det därför?? Det är verkligen fullt med kurvor på E4:an mellan Sollentunna och Väsby... uhr...![]()
![]()
Nu skall du vara tyst!Aaaahhhh... Så det var därför du låg bakom mig större delen av förra säsongen?![]()
Kanske..Stalker är nog ordet du söker.
Nu skall du vara tyst!Jag SKA f*n OM nästa gång! Screw this "ligga sist" shit. Jag ska f*n va FÖRST (efter Lidali..)
Som jag sa... Det gäller att vara taktisk när man väljer placering...![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |