Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 080507

Jag bangade. Kasst väder. Invigde M/Y Gerda ist. =)

roke: tror tyvärr inte att det blir ny asfalt, snarare halvmesyren med tjära och grus.. =/

Jepp pruttväder idag.. Hoppas det inte regnar på er (i skrivande stund). Får haka en annan dag...

Jag bangade. Kasst väder. Invigde M/Y Gerda ist. =)

roke: tror tyvärr inte att det blir ny asfalt, snarare halvmesyren med tjära och grus.. =/
Jahaja, det kanske blir oljegrus istället för asfalt:confused:
Jag har sett dessa vitmarkeringar på ganska många vägar nu när jag varit ute och härjat.
Jag har för mig att de var såna även på södertjäravägen innan det blev ny fin svart klibbig slät asfalt. Nåja, bara det blir nåt som gör vägen helare.

Last edited:
Jag hittade inte någon mcdonalds! :P
Jag körde av vid infracity, var väl helt galet eftersom det inte låg någon donken där...

Precis just nu åkte ni förbi i södertjära igen, åt andra hållet.
Vad håller ni på med?

touringtempo...

Last edited:
Jag bangade denna onsdag jag med.. Vädret o orken var inte på min sida :( Ses nästa onsdag, med bättre väder, hoppas jag :tummenupp

Jag körde av vid infracity, var väl helt galet eftersom det inte låg någon donken där...

En avfart för tidigt :rolleyes:

<tackar för ikväll......

Bra kört alla , tempot var lagom och bra...:tummenupp

hoppas på bättre väder nästa gång.

/ Colossus

Var tog du vägen din j-a kyckling?

Precis just nu åkte ni förbi i södertjära igen, åt andra hållet.
Vad håller ni på med?

touringtempo...

Södertjäravägen? Måste varit några andra :va

<tackar för ikväll......

Bra kört alla , tempot var lagom och bra...:tummenupp

hoppas på bättre väder nästa gång.

/ Colossus

Ja gick ju fint det där, lagom tempo och skönt skitsnack :tummenupp

Jag bangade denna onsdag jag med.. Vädret.....

Skyll inte på vädret din lilla
TOFFEL
:pannkyss

Last edited:

Antingen så går man av en avfart efter InfraCity (om man kommer från stockholm) eller så följer man en sporthoj när man är på väg till Väsby:-)
Det ligger ungefärligt här: http://www.hitta.se/SearchCombi.aspx?vad=&var=Truckv%e4gen+22

Tack för en rolig körning! Hoppas vägen är fin, torr och gruslös nästa vecka så jag slipper vinka förbi alla för att jag var för "feg" :-)

Ja håller med. Tack alla för en bra kväll! :tummenupp

Jag höll ställningen till klockan 00.35 då jag som siste man lämnade Donken :yoparty

Tack för en rolig körning! Hoppas vägen är fin, torr och gruslös nästa vecka så jag slipper vinka förbi alla för att jag var för "feg" :-)
Tack själv tjejen :tuttar Kul att träffas :) Men nu fick man ju en anledning att vinka till dig, är det okay om man vinkar även om det torrt och fint och man inte kör förbi dig? :hej

Ja o som syntes så vart det inge tur för mig. *suck*
Tog inte hojen då de sa att tatueringen skulle ta maaassaaaa tid o dås kulle jag inte hunnit. Nu var han klar halv fem så jag hade lätt hunnit. *morr*

Tack för igår.

Från Wighsnews:
"Norrtälje: Motorcykelolycka på väg 77
Det har inträffat en motorcykelolycka på väg 77 utanför Rimbo. En person skall vara skadad och utryckningsfordon har larmats till platsen.
Publicerad av
Fia, 2008-05-07 20:48:11"
Länk till artikel
Enligt Expressen:
"Enligt stationsbefälet Lars Staf på Norrtäljepolisen inträffade olyckan när mannen körde ner i en hålighet i vägen."
Det var väl i närheten där vi stannade vid macken?

Last edited:
Tack själv tjejen :tuttar Kul att träffas :) Men nu fick man ju en anledning att vinka till dig, är det okay om man vinkar även om det torrt och fint och man inte kör förbi dig? :hej

Bara det inte är från en sådan blåvitgul bil som syns överallt i landet medan jag kör 160 på motorvägen... eller mja, jag gör ju aldrig det så klart, men hypotetisk...

Annars får du vinka hur mycket du än vill! :)

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla