Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 070815

Jag tror det var Jörgen som förklarade "bowlinggreppet" -- men Dr verkar ha missuppfattat det hela.

Moi!? Jag har ju ff somnat okysst hela året, därtill kommer att jag av naturliga skäl är rätt obefaren i underredesbehandling av det täcka modellerna. :mad:

Jag tror (eller hoppas) att det är Doktorn som i vanlig sövande stil ska vinnlägga mig om radfyrans förträfflighet. Men det är ju ännu äckligare...:va Jag vet inte vad jag ska tro.

/J

Snuskgubbe! :rofl

Last edited:
Hmm, efter den här läsningen så vet jag inte om man verkligen törs komma till en träff. Nu när man snart har tagit kortet. Känns som att man skulle ta bort det roliga för alla andra genom att fisa runt i bästa "stapplande första stegen" tempo :rodnar

Hmm, efter den här läsningen så vet jag inte om man verkligen törs komma till en träff. Nu när man snart har tagit kortet. Känns som att man skulle ta bort det roliga för alla andra genom att fisa runt i bästa "stapplande första stegen" tempo :rodnar

Ingen fara, vi väntar på alla. Vill bara inte att folk ska tulla på marginalerna :)

Oroa dig inte, folk här är inte så hemska som dom verkar, dom är i allmänhet värre:D :D, jag bara skojar, det är därför det finns olika grupper för att alla gillar inte att tjöra i roadracingtempo.:)

Micke

Last edited:

Klart du ska komma! Det handlar bara om att lägga sig i rätt grupp, Ingen blir frånåkt!:)

Som de andra säger så är det är inte så farligt som det låter.
Jag tycker i själva verket att du faktiskt visar att du är gruppkörningsmaterial när du säger sådär. Jag själv kan faktiskt, trots min ålder, känna ett stråk av prestigetänk när jag ser att jag knappar in på en modernare hoj, det är sånt man inte ska ha för mycket av om det ska vara hälsosamt att delta i gruppkörningar på allmän väg.

Onsdagskörning:
Where men are men, and horses are scared. Bara de riktigt hårda överlever.

/Medlem i Skitsnack-MC

Jag tror det är mig och min hoj han syftar på. Det är andra HDn jag inte lyckas hänga av. Fan!

Du är en sån notorisk ironiker här på SH så jag säger inte ett pillemuck :hihi

Vi höll ju iaf tydligen 100 genom transformatorböjen enl ninjalover, vi är ju värsta gubbräsrarna jue! Jag ska smälla med hängslena på Donken i veckor:D

/J

Min första onsdagskörning med SH.
Riktigt kul,bra tempo,kul vägar och trevligt folk.

Last edited:
usch alltså.. Undra om det ens är någon ide att betala in pengar för att sedan få ett intyg när man redan har kortet :gnissla

troligen inte, syrran betala in och tog kortet i tisdags, så om du ändå går på körskola å börjar närma dig uppskörning så kan du nog spara 120:- genom att hoppa över VV och köpa ett MC meal till dig å Jörgen :)

woohoo ny sula ibak nu :D när åker vi? ;)

Last edited:
Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...