Mitra
Cava Leonem, 119.1 db
usch alltså.. Undra om det ens är någon ide att betala in pengar för att sedan få ett intyg när man redan har kortet![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
usch alltså.. Undra om det ens är någon ide att betala in pengar för att sedan få ett intyg när man redan har kortet![]()
Amenååå, läste och såg det nu. trodde man fick pappret med inbetalningskort samtidigt som godkännandetblir till att pröjsa snabbt som satan nu. tror du att man får högre prio om man sätter in mer pengar?
![]()
Tack alla!
Det var trevligt med så många bekanta ansikten efter semester och allt
Och några nya med för den delen![]()
Tack själv Doktorn..BRA och jämt tempo, vi hängde med trots allt...DET trodde jag ärligt inte vi skulle.![]()
Tack Kapten för en skön tur,
och alla gruppledare också för den delen.
Sedan är en ursäkt till Ragge på sin plats för att vi inte väntade in honom på sista sträckan, blev lite vilda västern till Vaxholm.
Trodde du fick problem med hojen igen redan i vid starten i Karby då jag inte såg dig alls, men tror det gör man i kyrkan.
P.S Doktorn, jag kollade upp laddningen hos Kamikaze.....den sööööög![]()
Visiret lossnade... Fick dit det igen men körde lite lugnare, hade blivit jobbigt att köra i moppefart hem. Jag som skulle vinna![]()
Visiret lossnade... Fick dit det igen men körde lite lugnare, hade blivit jobbigt att köra i moppefart hem. Jag som skulle vinna![]()
Likaså du okände som kom fram i gottröra och bytte ner dig en grupp.
MKT starkt och bra gjort!
MOGETtummenupp![]()
Har sänkt ett par kalla redan....Japp! Jävvla go tur idag, trots regnet! Tack till alla inblandade!![]()
Nu sitter jag här med en besk och en sval pilsner....![]()
Har sänkt ett par kalla redan....![]()
HEJ DÅ....Föresten.....
Ja va faan...trodde ni skulle komma in till svea i vanlig ordning...annars hade du fått puss å kram i Vaxholm...![]()
Ja du låg bra till..Blev RIKTIGT orolig ska du veta...Japp, jag låg bra till ett tag![]()
Får fixa visiret med silvertejp (värsta outlaw)
Syns nästa gång
Bara sticka så där.....
Ja du låg bra till..Blev RIKTIGT orolig ska du veta...![]()
AVUNDSJUK!
Kom inte iväg från jobbet förrens kl 21. Mötte ett antal hojar på väg till Skogis... Skruvade upp bilstereon till max och svor över allt som absolut var tvunget att hända på jobbet...
Nåja. Så här efter ett par kalla pilsner och en stoor grogg är det natti natti.
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |