Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 070815

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Byt ut bombrepor mot Fegisrander breda som handflator, brannvin mot dricka kaffe i waxholm och knulla mot att Packa bajs, det verkar vara det enda denna trad innehaller:(

Jäklar nu har du avslöjat oss:gnissla Skäggets onsdagskörningar är endast ett sätt för promiskuösa män i läderkläder att träffas och umgås;)

Häng med nästa gång vetja:)
 

Noyah

posör!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Tyresö
Hoj
KTM 790 AdvR
Hvad helvede!!
Har jag missat en onsdagskörning! :mad:
Nyss hemkommen från en 5-dagars Sverige tur...
5 mil motorväg och resterande 195 mil på krokiga vägar, stug camping och några havsbad... några stopp för att kolla sevärdigheter. :tummenupp

/Noy
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Vill inte minnas jag skrev att korningarna innholl det, men dessa tradar gor...:tungan

Hej igen hjärtat, du är ihärdig, me like :kär

Nu har jag varit ute och kört bogan, fortare än 60, i regn och knäskrap i generatorböjen... Ungefär som en vanlig onsdagskörning. Det enda problemet jag hade var att få till f'a'g känslan (den du tjatar om) som jag löste enligt följande! Innan jag drog ut såg jag till att köra i endast kallingar, det får lixom lädret att sätta sig fint runt min vackra kropp. Sen under själva knäskrapet ylade jag en gammal schlager-dänga i bästa fassett av självaste Magnus Carlsson.

Oslagbar känsla en halvrisig lördagseftermiddag :D

puss!

-@
 

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Los Angeles CA
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Hej igen hjärtat, du är ihärdig, me like :kär

Nu har jag varit ute och kört bogan, fortare än 60, i regn och knäskrap i generatorböjen... Ungefär som en vanlig onsdagskörning. Det enda problemet jag hade var att få till f'a'g känslan (den du tjatar om) som jag löste enligt följande! Innan jag drog ut såg jag till att köra i endast kallingar, det får lixom lädret att sätta sig fint runt min vackra kropp. Sen under själva knäskrapet ylade jag en gammal schlager-dänga i bästa fassett av självaste Magnus Carlsson.

Oslagbar känsla en halvrisig lördagseftermiddag :D

puss!

-@

Du skulle ju inte B'O'GA mer!!!!:huvet
Hmm knaskrap i generatorkurvan pa blot asfalt, regn... Nah I dont think so mister!
 

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Sailcottage
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Hej igen hjärtat, du är ihärdig, me like :kär

Nu har jag varit ute och kört bogan, fortare än 60, i regn och knäskrap i generatorböjen... Ungefär som en vanlig onsdagskörning. Det enda problemet jag hade var att få till f'a'g känslan (den du tjatar om) som jag löste enligt följande! Innan jag drog ut såg jag till att köra i endast kallingar, det får lixom lädret att sätta sig fint runt min vackra kropp. Sen under själva knäskrapet ylade jag en gammal schlager-dänga i bästa fassett av självaste Magnus Carlsson.

Oslagbar känsla en halvrisig lördagseftermiddag :D

puss!

-@

:yoparty Känns som att vi kan flytta det här pladdret till gay-tråden, eller?
 
Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
'a'r det bara f'a'gs som aker pa dessa onsdagsakningar?:gnissla
I sverige är man tvungen att visa upp sin partner innan man får vara med och åka.
Homokillar åker på onsdagar, lesbiska på torsdagar, hetero på lördagar.
Nya bestämelser retroaktivt sedan årsskiftet.
Mycket viktigt att man håller sig till rätt dag, emedan MCkörning och samlag är intimt förknippade.
 

Milka

äger bönpallen
Gick med
12 Aug 2006
Ort
norr om sthlm
Hoj
K6
'a'r det bara f'a'gs som aker pa dessa onsdagsakningar?:gnissla

Fy f*an va tråkig du är.:dummer Om en person tänder på kvinnor, män, skor, får eller varför inte på alltihop. Och? Om någon gillar s&m, oralt, analt och/eller vaginalt. Vad spelar det för roll? Det är medmänniskor! När vi träffas för att åka hoj (även onsdagar) är det hojåkningen som är det intressanta inte hur vi vill ha det sexuellt. Vad mig anbelangar är jag glad om jag slipper se dig, med din inskränkta syn på människan, på onsdagarna.
 

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Los Angeles CA
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Fy f*an va tråkig du är.:dummer Om en person tänder på kvinnor, män, skor, får eller varför inte på alltihop. Och? Om någon gillar s&m, oralt, analt och/eller vaginalt. Vad spelar det för roll? Det är medmänniskor! När vi träffas för att åka hoj (även onsdagar) är det hojåkningen som är det intressanta inte hur vi vill ha det sexuellt. Vad mig anbelangar är jag glad om jag slipper se dig, med din inskränkta syn på människan, på onsdagarna.

Vilken javla sida av badden vakna du pa i morse!?:va Det var en enkel javla JA/NEJ fraga, se lite ironi i inlaggen efter min fraga oxa.
Och med den fragan visar jag val inte min sk inskrankta syn pa manniskan?
Slappna av lite va.:pannkyss
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
emedan MCkörning och samlag är intimt förknippade.

Först tänkte jag "Fan, vad insiktsfullt. Den här killen måste ha varit medlem länge." Sen såg jag att du inte hade varit medlem så länge, vilket borde innebära att du trodde att du var ironisk. Nåja, du fattar snart hur det funkar på den här sajten.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Först tänkte jag "Fan, vad insiktsfullt. Den här killen måste ha varit medlem länge." Sen såg jag att du inte hade varit medlem så länge, vilket borde innebära att du trodde att du var ironisk. Nåja, du fattar snart hur det funkar på den här sajten.
Ironisk?
Vad menar du?
Har visserligen bara varit med sedan oktober 06, men visst inser jag att allt som står på sporthoj är såväl seriöst som sant.
Annars skulle det inte få stå på internet.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top