Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 070815

Gammelgixxern. Caferacern är fortfarande inte klar :rodnar

Vore kul om han kom så man känner någon lite iaf.

// linus

Jag hoppas också att han kan joina, jag ringer honom direkt jag får pappiren.

Det ör inte Noyahs gixxer du köpt?

VV sa till min syrra att de skulle ta alt från 16Veckor till 20 veckor innan hon skulle får nått intyg för att få övningsköra med grannen.. fortfarande inte kommit något å hon tog lappen igår..

Det är ju myndighetsmissbruk. Jag har varit handledare förut, då har det gått fortare med intyget har jag för mig.

Nåväl, jag knäpper mina händer.

Last edited:
Nja, min importerades från tyskland i våras med 2700 ärliga mil :rolleyes:

Å sjutton, gluttade lite på dess fina skick igårkväll men kopplade inte att det var din förrän senare... :gnissla

Någon som vet vädret i närheten? I Bromma regnade det för ett tag sedan, lite sol nu dock.

Har ni betalat den "administrativa" avgiften? Annars lär ni få vänta är jag rädd :gnissla

Admini..:gnissla vad? Vad har jag nu gjort för fel :näsblod

VV sa till min syrra att de skulle ta alt från 16Veckor till 20 veckor innan hon skulle får nått intyg för att få övningsköra med grannen.. fortfarande inte kommit något å hon tog lappen igår..

Lägg av! :gråta På hemsidan står det 2-3 veckor, har gått 24 dagar sen inskicket. Skulle ringa och kolla idag, men jag var för sent ute

Last edited:
Admini..:gnissla vad? Vad har jag nu gjort för fel :näsblod

Fel har du säkert inte gjort, men på hemsidan står det finstilt nånstans med liten text att man ska pröjsa 120:- eller vad det nu var för att dom ens ska titta på "fallet".. Antingen pröjsar man direkt, eller så sitter man i 2-3 veckor och väntar på ett inbetalningskort för att det sedan ska dröja ytterligare veckor att titta på om det ska godkännas eller inte :gnissla Antar att dom har mycket att göra nu också :(

Fel har du säkert inte gjort, men på hemsidan står det finstilt nånstans med liten text att man ska pröjsa 120:- eller vad det nu var för att dom ens ska titta på "fallet".. Antingen pröjsar man direkt, eller så sitter man i 2-3 veckor och väntar på ett inbetalningskort för att det sedan ska dröja ytterligare veckor att titta på om det ska godkännas eller inte :gnissla Antar att dom har mycket att göra nu också :(

Amenååå, läste och såg det nu. trodde man fick pappret med inbetalningskort samtidigt som godkännandet :gnissla blir till att pröjsa snabbt som satan nu. tror du att man får högre prio om man sätter in mer pengar? :D

Amenååå, läste och såg det nu. trodde man fick pappret med inbetalningskort samtidigt som godkännandet :gnissla blir till att pröjsa snabbt som satan nu. tror du att man får högre prio om man sätter in mer pengar? :D

morsan berätta att de prata om de på Radio även idag, och att det dröjjer beror tydligen på att de är så många på VV som gått i pension (hur de nu stavas :va )
så att VV är tydligen grymt underbemannade, de skulle inte få in mer folk förns efter sommarn... hade de sagt på nyheterna på nån P kanal..

morsan berätta att de prata om de på Radio även idag, och att det dröjjer beror tydligen på att de är så många på VV som gått i pension (hur de nu stavas :va )
så att VV är tydligen grymt underbemannade, de skulle inte få in mer folk förns efter sommarn... hade de sagt på nyheterna på nån P kanal..

usch alltså.. Undra om det ens är någon ide att betala in pengar för att sedan få ett intyg när man redan har kortet :gnissla

Tackar alla som va med .....blev en trevlig tur trots regnhotet från skyn.
Vi hängde med tempot oxå...DET var ju rätt kul med tanke på att vi åkte en SV650S.:yoparty
//VALROG

Tack för i dag. De gjorde vi bra. :tummenupp
Inga tillbud som jag vet o torr bana ända till Vaxholm.

Tjoffe : De går över. Bara en tillfällig svacka. :fyllisar

Tack alla!
Det var trevligt med så många bekanta ansikten efter semester och allt :krama
Och några nya med för den delen :tummenupp

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!