Sporthoj.com 2003-20--

Själv föredrar jag /o/ för det som jag antar kan liknas vid gamla SH. Nuvarande blandning här är rätt skön i min mening, men det märks att hojkollektivet i stort får en högre medelålder.

PK. Idag ska allt vara så förbannat PK. Allt ska gnällas på, feminismen har exploderat, ingen får leva ut utan alla måste följa samma mönster. Kan också se att det kan kopplas till, kanske inte enbart Facebook, men sociala medier över lag.

Nu råkade jag ju starta en tråd som ofrivilligt drev mot nått slags PK-gråteri här på SH för att jag upplevde någon annans beteende som jävligt skrämmande mot mig, men annars avskyr jag hela grejen med att vara PK, att gnälla så fort nån försöker leva livet bara för att man själv är för feg/dum för att prova.
Haha va fan! Efter din PK-tråd satte jag upp ditt nick på "PK-skitnödig listan". Jag får allt ge dig en chans till, vettigt inlägg! ;)

Något som jag verkligen garvade åt när det begav sig och saknar är RoLLER´s, Mattias och Dan the Man´s filmer. Var säkert någon skribent som tjurade redan på den tiden men jag tror dom flesta tyckte det var rätt skoj. Idag är jag rädd att trådarna hade dränkts av negativa kommentarer.

Det var roligare förr och betydligt högre i tak.

Minns när mavve skulle ut och sparka ner folk på stan, eller UrbanTiger som drev med allt och alla, eller Forkman som var härligt dryg, IronMikes natttrådar var också kul och Mingves som startade pollar om allt från vilken hoj han skulle köpa till vilken mat han skulle laga för dagen.

GSXR1100R är också kul han, men han håller väl mest till i raceforumet nuföritden, hans och valmers rimtråd är guld.

Nu är det mest letkrengta folk här som tar åt för minsta lilla grej, så man vågar knappt skriva nåt för att liva upp stämningen för då blir man bannad, lick-som.

Jag skyller allt på brudar som inte släpper till. Blir dålig stämning dIre?ckT!

Det var roligare förr

Nä, det är ett typiskt talesätt. Det är man själv som växer upp och TROR det var roligare förr. Man gör det int roligare än man gör det. Folk har dock börja klaga mer och ska åberopa alla möjliga lagparagrafer. Vi är i en mer patetisk era där folk generellt känner sig kränkta oftare.

Nä, det är ett typiskt talesätt. Det är man själv som växer upp och TROR det var roligare förr. Man gör det int roligare än man gör det. Folk har dock börja klaga mer och ska åberopa alla möjliga lagparagrafer. Vi är i en mer patetisk era där folk generellt känner sig kränkta oftare.

Precis, det var roligare förr! :hihi

Haha va fan! Efter din PK-tråd satte jag upp ditt nick på "PK-skitnödig listan". Jag får allt ge dig en chans till, vettigt inlägg! ;)

Något som jag verkligen garvade åt när det begav sig och saknar är RoLLER´s, Mattias och Dan the Man´s filmer. Var säkert någon skribent som tjurade redan på den tiden men jag tror dom flesta tyckte det var rätt skoj. Idag är jag rädd att trådarna hade dränkts av negativa kommentarer.

hahe, tack för att jag får en ny chans, den tråden gick åt ett håll jag inte riktigt hade tänkt mig. :) Får väl göra vad jag kan för att rentvå mitt rykte ^^

Det var absolut inte en moral-gråta-tråd utan jag bara skrev om det inträffade som kunde blivit ett statistiskt faktum. Dock är ju folk på Sporthoj jävligt snabba att börja vifta med moralflaggan.

Vet inte egentligen vem som orsakar att stämningen är sämre på SH idag än förr, de få enstaka personer som verkar moralpolis i ett fåtal trådar, eller de hundratals människor som gormar när någon råkar trampa på deras moral-tå?

Last edited:
:gråta:gråta:gråta jag som nyligen kommit in i värmen här vill ju också ha roliga tider!!!!!!!! allt var bättre förr visst, men fan se till att det fortsätter vara lika bra och lika roligt att komma in å kika runt på sporthoj som det var förr enligt er gamla rävar här;) ! folk får sluta mesa så jävligt och sluta bli arga för ingeting osv osv. man kan ju inte ta allt som står på internet seriöst....... :krama

Back