Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sug röv då era gamla svettig sura pungkulor!![]()
O ena sidan, men o andra sidan. Tur att vi är överens om att vi inte är överens! Nu vart det dålig stämning
Haha va fan! Efter din PK-tråd satte jag upp ditt nick på "PK-skitnödig listan". Jag får allt ge dig en chans till, vettigt inlägg!PK. Idag ska allt vara så förbannat PK. Allt ska gnällas på, feminismen har exploderat, ingen får leva ut utan alla måste följa samma mönster. Kan också se att det kan kopplas till, kanske inte enbart Facebook, men sociala medier över lag.
Nu råkade jag ju starta en tråd som ofrivilligt drev mot nått slags PK-gråteri här på SH för att jag upplevde någon annans beteende som jävligt skrämmande mot mig, men annars avskyr jag hela grejen med att vara PK, att gnälla så fort nån försöker leva livet bara för att man själv är för feg/dum för att prova.
Slipa? nä, lägg ner ;-)Fan, äre därför... Får slipa ner dom lite till då! Tror du att de funkar bättre eller skall ja köpa nya rundare puckar?![]()
Slipa? nä, lägg ner ;-)
Det är helt enkelt för många idioter här nuförtiden bara. Pungt slut.
Det var roligare förr
Nä, det är ett typiskt talesätt. Det är man själv som växer upp och TROR det var roligare förr. Man gör det int roligare än man gör det. Folk har dock börja klaga mer och ska åberopa alla möjliga lagparagrafer. Vi är i en mer patetisk era där folk generellt känner sig kränkta oftare.
Haha va fan! Efter din PK-tråd satte jag upp ditt nick på "PK-skitnödig listan". Jag får allt ge dig en chans till, vettigt inlägg!
Något som jag verkligen garvade åt när det begav sig och saknar är RoLLER´s, Mattias och Dan the Man´s filmer. Var säkert någon skribent som tjurade redan på den tiden men jag tror dom flesta tyckte det var rätt skoj. Idag är jag rädd att trådarna hade dränkts av negativa kommentarer.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |