Sporthoj.com 2003-20--

Det var högre i tak förr, mycket högre....
Folk tog inte sådant som skrevs på forum på blodigt allvar, blev det någe tjaffs postades klassikern.
Att bråka på internet är som att delta i Para olympics :D

Tror att Ironin håller på att glömmas bort på nätet.
Häckat här till o från sedan begynnelsen..... BF the big Crasch ...........

Det var högre i tak förr, mycket högre....
Folk tog inte sådant som skrevs på forum på blodigt allvar, blev det någe tjaffs postades klassikern.
Att bråka på internet är som att delta i Para olympics :D

Tror att Ironin håller på att glömmas bort på nätet.
Häckat här till o från sedan begynnelsen..... BF the big Crasch ...........

inte ens när man lägger till ordet IRONI i inlägget verkar folk förstå det. En tyst minut för ironin..den är djupt saknad.

Men visst det var mycket trevligare ton innan. En jäkla skillnad på forumet nu och 2009 när jag gick med. Har folk slutat ligga kanske?

Förutom attityd-förändringen på forumet som nog beror mycket på att "liten" har blivit "stor" så saknar jag Sporthojs-tröjorna i trafiken. De senaste två åren har jag knappt sett en enda tröja medans tidigare var det aldrig några problem att hitta andra likasinnade kokosnötter, följa efter, bomba och fika.

Moralpaniken är nog i konstant mängd men med lite flyttat fokus. Mycket dubbelmoral tidigare medans man numera har tydligare ståndpunkter, vilket är positivt. Sen gnälls det alltid för jädra mycket och jag kastar nog spjut i radhus på den punkten...men det kan vara väldigt känsligt vilka tår man råkar komma ens i närheten av att trampa på.

Sen var det bara snarstucket på vintrarna tidigare, av förståeliga skäl, men nu verkar vinterabstinensen smugit över på sommarsäsongen också...

Last edited:
Så länge du gillar tuttar är det ok.

Uhm... Jag kanske var otydlig... Jag gillar Depp som skådis, jag "gillar"-gillar honom inte. Inget sagt mot dem som gör det, men för min del finns inget bättre än att få gosa med kvinnobröst. :tuttar Möjligen kvinnorumpor. :arsele Men nu glider jag off topic...

Förutom attityd-förändringen på forumet som nog beror mycket på att "liten" har blivit "stor" så saknar jag Sporthojs-tröjorna i trafiken. De senaste två åren har jag knappt sett en enda tröja medans tidigare var det aldrig några problem att hitta andra likasinnade kokosnötter, följa efter, bomba, fika

Det är skinnställens fel!!! Fattar inte hur dem tänkte?! Sinnessjukt svårt att få på tröjan över pucken.. :huvet

Men med lite hjälp så:krama

Det är skinnställens fel!!! Fattar inte hur dem tänkte?! Sinnessjukt svårt att få på tröjan över pucken.. :huvet

Men med lite hjälp så:krama

Förstår om du har svårt att få på tröjan om du försöker trä den över knäpuckarna.
Den ska nämligen träs över huvudet ser'u...:7peta

2003 var det ordentlig snurr i min bransch och det fanns ganska gott om kosing i omlopp.
Det var väl då MC-försäljarna hade All time high?

Bike.se var en ganska livlig sajt där åka-hoj-folket höll till medan alla badass var här väl?
Efter att Bike.se bytte bytte publiceringssystem blev forat ganska kass och användarna flydde.

Det är nog inte fler vare sig badass eller moraltaneter nu, bara att alla samlats på samma ställe?

kRäNgTa^....

Å andra sidan gnälldes det säkert 2003 också över att det var bättre förr..

FydqzvH.jpg

Förstår om du har svårt att få på tröjan om du försöker trä den över knäpuckarna.
Den ska nämligen träs över huvudet ser'u...:7peta

Fan, äre därför... Får slipa ner dom lite till då! Tror du att de funkar bättre eller skall ja köpa nya rundare puckar? :rodnar

Finns inte ett enda forum som ens kommer i närheten av SH. Jag hänger på ett mindre bilforum, vilket är ointressant, forumet är helt suvärent när det gäller problemlösning men saknar i princip all form av humor och ironi. En dag fick jag nog och postade ett inlägg med rubriken "Vad i helvete är det för fel på forumet". Jag ville att det skulle bli mer som Sporthoj. Reaktionerna var blandade men dom flesta fattade inte poängen överhuvudtaget :huvet

Näää, SH is da shit. Gillar mångfalden, det finns så många där ute som skriver så bra. Sitter ibland på jobbet och garvar så jag nästan pissar på mig. Nu ska vi bara göra oss av med alla danskar, customåkare som smugit sig in och allt under 250cc så blir det så bra så:D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman