Sporthoj.com 2003-20--

Ironin har fått lite stryk då få yngre verkar uppskatta den...

Tittar man på sociala medier så lever fan yngre människor sitt liv där och har inga problem att diskutera dom mest privata sakerna som jag personligen aldrig skulle göra vilket även gjort att de tar det som skrivs på nätet mer allvarligt. Vi med några år på nacken har väl fortfarande inställningen att internet är lite opersonligt och att konversationer helst förs öga mot öga.

Dock så är det en trend som verkligen skiner igenom och det är att det finns väldigt mkt färre yngre sh-piloter då dom helt enkelt inte har råd numera. Detta ger ju i sin tur att det tillförs mindre nytt blod till sh också och därför minskar även de "intressanta trådarna" numer blir ju de nya som går med och frågar saker ihågkomna för att det är ovanligt t.ex. mojja, jjcbr.

Förr i tiden så hade bilar ingen chans mot motorcyklar.. tills BMW uppfann 330'n.

Efter det har det bara gått utför!

Gud ja! Sen är ju Vmaxen och hayabusan de bästa banhojarna, utan tvekan!

Saknar RoLLER rullarna också..

För att inte prata om japan vs. Italienarna diskussionerna.:D

Ja, maken till kass hoj hade ju aldrig ens setts på vykort! Det blev liksom ingenting kvar att diskutera...

Det var INTE bättre förr! Det är bara sämre nu. :D

Ironi har försvunnit som företeelse kan jag hålla med om, det är få som läser med "glimten i ögat" längre och många försök slås ner på direCKt. Sen i övrigt vete fan. Det är väl samma företeelse som överallt annars, generationsväxlingar medför gnäll och stigande medelålder medför att magsura gubbar som jag själv vill sova klockan 21 bara för att man vaknar 05 numera och då står man inte ut med moppefuckon som börnar i trägårn!

Så jag tror inte det är så jäkla stor skillnad egentligen, bara det att de som fortfarande hänger här från tid till annan sen 2003 nu är 10 år äldre fysiskt och mellan 0 och 30 år äldre mentalt. Klart det sätter spår :D

Det var lika illa för 10 år sen. Ett jävla gnäll om skenförsäkringar och brist på skinnställ. Dessutom fanns inte youtube så man fick hitta på massa servrar att ladda upp filmer på så det fanns knappt nåt att titta på.

Finns inte ett enda forum som ens kommer i närheten av SH. Jag hänger på ett mindre bilforum, vilket är ointressant, forumet är helt suvärent när det gäller problemlösning men saknar i princip all form av humor och ironi. En dag fick jag nog och postade ett inlägg med rubriken "Vad i helvete är det för fel på forumet". Jag ville att det skulle bli mer som Sporthoj. Reaktionerna var blandade men dom flesta fattade inte poängen överhuvudtaget :huvet

Näää, SH is da shit. Gillar mångfalden, det finns så många där ute som skriver så bra. Sitter ibland på jobbet och garvar så jag nästan pissar på mig. Nu ska vi bara göra oss av med alla danskar, customåkare som smugit sig in och allt under 250cc så blir det så bra så:D

Låter som garaget.org :hihi :hihi :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...