Vart då?!? Bakom snöhögarna eller?!?
optimism verkar ligga på topp ser jag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vart då?!? Bakom snöhögarna eller?!?
optimism verkar ligga på topp ser jag![]()
Vikken Sporthoj-spotting...
Först står jag och tankar bilen vid kvantum, då rullar en gixxer utan kåpor in. Misstänker att det var Rills...
Sen när vi handlat klart och köper mat på stället bredvid då kommer det in två snabba killar i grymt snabba skinnställ...
Misstänker Kalson och Bobat![]()
Först står jag och tankar bilen vid kvantum, då rullar en gixxer utan kåpor in. Misstänker att det var Rills...
Sen när vi handlat klart och köper mat på stället bredvid då kommer det in två snabba killar i grymt snabba skinnställ...
Ska skruva ihop den i helgen =) sen ut och kryssa mellan snöhögarna![]()
Premiärturen avklarad för i år. Kallt som satan men gött... Dom var då ute på byn och sopade gatorna nu, det finns hopp om liv![]()
Hur ska man göra... hojen står startklar i garaget men det är bara 7+ ute och ganska mycket sand och grus på vägarna... kanske väntar till imorgon..
Fy fan, blir grymt avis när folk sliter på sig skinnställen innan man ens hunnit se hojjen i år. Sen missar man ju avrostningen också för att man har bortamatch i finland den 3djeKanske hinner på festen på kvällen dock, bara att hålla tummarna.
Föresten nån som vet vad man ska satsa på för skinnställ för att få mycket för pengarna? Man har ju lagt på sig lite så det man har kan vara lite tightså tror det är dags för en nyinvestering och som fattig student är det ju snåla som gäller
Hade dollarstore sålt MCställ hade jag lätt handlat där
![]()
![]()
Ja det ska bli skönt när allt grus och sand är borta och när värmen hittat hit på riktigt riktigt kallt om händerna nu!! :/
Du skulle ha kommit fram o hälsat!!
Om inte våra skinnställ var för snabba helt enkelt!
![]()
Fy fan, blir grymt avis när folk sliter på sig skinnställen innan man ens hunnit se hojjen i år. Sen missar man ju avrostningen också för att man har bortamatch i finland den 3djeKanske hinner på festen på kvällen dock, bara att hålla tummarna.
Föresten nån som vet vad man ska satsa på för skinnställ för att få mycket för pengarna? Man har ju lagt på sig lite så det man har kan vara lite tightså tror det är dags för en nyinvestering och som fattig student är det ju snåla som gäller
Hade dollarstore sålt MCställ hade jag lätt handlat där
![]()
![]()
Vart i Pite var du och köpte ställ Bobat?!?
hehe jo det var jag som körde kåplöstvar lite nervös eftersom polisen var och snirkla på kvantumparkeringen
Sen bodde man i klubbgaraget tills nu typ, hojen är nästan sommarfin nu![]()
Verkar vara mer ös i boden forumet än luleå forumet :avis
Kanske flyttar.....
Hörrö Markisen klart du ska flytta till BodenDå kan vi ju ta den där turen som aldrig blev av förra sommarn....eller va fan den kan vi ju ta iaf, så du får visa vad Hyndan går för
![]()
Då hade nog min kära sambo idiotförklarat mig... Stod vi läskautomaten och väntade på mat. Next time... Jag har ju bara ett långsamt goretex ställ... Får se om jag hinner ikapp![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |