Sporthoj Boden

hehe, polisen lär ju inte kolla kortet på dom som kör i allafall så :D

jag är givetvis på, men funderar på att skippa den snygga övningskörnings västen, annars kan man ju lika gärna gå genom stan med kortkjol och ett rosa paraply !

hehe, polisen lär ju inte kolla kortet på dom som kör i allafall så :D

Ehh.. Detta är ju en offentlig site så även farbror blå lär ju titta in här lite då och då. Om det är någon gång man skall ha ordning på papprena så är det just under majrundan då man nog löper störst risk att stöta ihop med någon vinglande motorcyklist, blir lite besvärligt att förklara sig då om man inte har allt i ordning. Om det sedan skulle dyka upp en "fråga" om man hamnar på en massa foton osv bland en massa vittnen så är det nog ett av de sämsta ställena man kan göra detta på. Att farbror blå kanske inte brukar stoppa motorcyklister under majrundan betyder inte att de inte kan eller kommer att göra det denna gång:gnissla

Det är nog med stor sannorlikhet även så att det finns Poliser på privata MC som åker med i tåget och de är ju inte heller blinda eller döva vilket kan leda till "uppföljning" senare.

smög iväg och tvätta hojen på förmiddan. nu ska skinnet på och ut på riktiga premiärturen....hoppas man hittar nån likasinnad ute som man kan åka en tur med. huj vad skoj, nu måste jag dra iväg!!!!

Ehh.. Detta är ju en offentlig site så även farbror blå lär ju titta in här lite då och då. Om det är någon gång man skall ha ordning på papprena så är det just under majrundan då man nog löper störst risk att stöta ihop med någon vinglande motorcyklist, blir lite besvärligt att förklara sig då om man inte har allt i ordning. Om det sedan skulle dyka upp en "fråga" om man hamnar på en massa foton osv bland en massa vittnen så är det nog ett av de sämsta ställena man kan göra detta på. Att farbror blå kanske inte brukar stoppa motorcyklister under majrundan betyder inte att de inte kan eller kommer att göra det denna gång:gnissla

Det är nog med stor sannorlikhet även så att det finns Poliser på privata MC som åker med i tåget och de är ju inte heller blinda eller döva vilket kan leda till "uppföljning" senare.

Så sant så, är inte jag som gör det, har aldrig kört uten kort och kommer inte göra det, mend et står ju för mig bara

hehe är som valfritt hur alla vill köra 1a maj :p men kul att iden om fikat uppskattas :D

Jag kommer till B-town på ons så jag hakar med på 1:a maj rundan, vägvalet får vi väl diskutera men fikat låter ju jääligt nice...fn vad jag är sugen nu,både på fika å hojåkning:tungan

Verkar som att min match i finland är flyttad till 17e maj så ser ut som att man kan vara med på avrostningen trost allt :tummenupp Får se om man lyckas få ner hojjen innan bara :näsblod

Vi tar min hoj, hämtar den och kör tillbaka :D för du ska vara med på avrostningen :D

var det nån av er som vart stannad av sheriffen igår? såg ett helt gäng med sportisar å snuten direkt efter vi shell select igårkväll.

I morgon är det majrundan!!
då tänker vi samlas på OK kl 10.30 och sen fara mot Luleå!
då har vi en timme på oss att ta oss did innan avfärd mot Boden!
Kom å kör!!!:tummenupp

I morgon är det majrundan!!
då tänker vi samlas på OK kl 10.30 och sen fara mot Luleå!
då har vi en timme på oss att ta oss did innan avfärd mot Boden!
Kom å kör!!!:tummenupp

Eftersom 97:an är sämre än en skogsväg så kliver jag på i Boden och kör till Älvsbyn åtminstone...

Eftersom 97:an är sämre än en skogsväg så kliver jag på i Boden och kör till Älvsbyn åtminstone...

inte är det så dåligt. jag och rills var och snabbbesiktade södra sidan till luleå och 97an tillbaka i eftermiddags och det är helt klart ok att köra på.

jag ansluter på ok :tummenupp

Jag + Bobat+ Mr Jojjeman avser ansluta ca 12:30 vid Jvg stn i Boden. Planen är då att försöka komma oss iväg i de främre "leden" från Boden för att stanna till i Heden för att kolla på alla hojar när de åker förbi. Därefter tar vi och kollar om café Rävasten är öppet så vi kan fika där, om inte så vänder vi åter mot Boden och fikar där.

Orkar bara inte med att åka i denna kortege några längre sträckor:näsblod

Känns som alla bodensare åker omkring på suckor.....helt rätt att du valde kawaskaki...sen har du ju rätt årsmodell oxå ser jag:D

Nej, alla bodensare åker inte Suzuki, även om det kan se ut så när man tar en runda runt stan. Vi är även några få tappra Hondaförare :tummenupp .

Det är inget större fel på 97:an (förrutom den årliga "vårguppet" nere vid älven i norra Sunderbyn) om man nu inte blundar när man kör förståss. Jag pendlar den vägen fram och tillbaka varje dag (med MC sedan 1 vecka tillbaka).

Back