Sporthoj Boden

Jasså det är DU!
Jag möter dig varje dag påväg till jobbet! När man ser dig, då är det vår.

Ska leta ett inlägg jag gjorde ifjol om dig...

Edit: Jag hittade det!

Skrevs 2006-10-04, 18:24.

Är det rätt person?

Ooops!
Jag snokade i ditt
garage.gif
och insåg att jag tagit fel på dig och någon annan jag möter varje dag. Inte lätt när vi alla kör "maskerade". Killen jag trodde du var kör en blå Yamaha offroad hoj, inte en röd/svart.
Du får ge mig :finger nästa gång vi möts så är vi kvitt :huvet

hehe nice faktiskt ganska pigg själv =)

blir inget idag, tar det lungt såhär dagen efter, plus att jag måste prova täta ventilkåpspackningen på nytt

hmm tror jag skiter i att fara ut och köra, såg inte ut som att vädret tillåter :(

Tja alla glada bikers mår ni bra efter gårkvällen :D

Tja dude, mjao faktiskt ganska bra!!!!! :) tog en resorb när jag kom hem, en under natten och en till på morgonen. Druckit 10 glas vatten och dragit en bakis-skit men har inte vågat äta något ännu förutom lite chips. Har lite ont i skallen men annars mot alla odds jävligt OK! :2cool

hehe, vad är det för feg taktik :D själv mådde man som en trött prins i morse :D fick i sig en redig måltid och så sen har man varit och kört styrke =)

nån som ska förbi klubben i morgon, måste fan ringa matte ochn fråga om jag får låna nyckeln så jag kan vara där och skruva i morgon kväll.

hehe, vad är det för feg taktik :D själv mådde man som en trött prins i morse :D fick i sig en redig måltid och så sen har man varit och kört styrke =)

nån som ska förbi klubben i morgon, måste fan ringa matte ochn fråga om jag får låna nyckeln så jag kan vara där och skruva i morgon kväll.

jobbar eftermiddag i veckan mattias också, men det är ju bara att glida förbi berglunds och hämta

Får nog göra så. Hojen måste ju vara funktionell när solen kommer tillbaka.

Fan också blir inge hojj i helgen!! :mad: Karlbergsdag på lördag så vi har fått den enda helgtjänsten det här året nu till helgen.. :censored

Synd, men samtidigt bra att den kom nu och inte närmare sommaren när det är ännu bättre väder:jäs

Fan också blir inge hojj i helgen!! :mad: Karlbergsdag på lördag så vi har fått den enda helgtjänsten det här året nu till helgen.. :censored

Vikken jävla Karlberg?!? Skit i han, jag har beställt +25 i skuggan och SOOOOOOL till helgen.

Är du en sån där grönklädd kille som springer omkring i skogen och leker krig med panggevär?!?

Synd, men samtidigt bra att den kom nu och inte närmare sommaren när det är ännu bättre väder:jäs

Iofs jävligt sant + att jag hörde att ni har mycket vatten på vägarna där uppe nu? :D :rolleyes:

Vikken jävla Karlberg?!? Skit i han, jag har beställt +25 i skuggan och SOOOOOOL till helgen.

Är du en sån där grönklädd kille som springer omkring i skogen och leker krig med panggevär?!?

Militärhögskolan Karlberg..

Njao vi har blå kläder och leker mest med flygplan! :)

Last edited:

jag med, bara man blir frisk :)

Iofs jävligt sant + att jag hörde att ni har mycket vatten på vägarna där uppe nu? :D :rolleyes:

Militärhögskolan Karlberg..

Njao vi har blå kläder och leker mest med flygplan! :)

Det fatta jag väl att det var den Karlberg, försökte ju vara rolig:)

Top Gun varning:arsele

'I feel the need, the need for speed!':tungan

Det fatta jag väl att det var den Karlberg, försökte ju vara rolig:)

Top Gun varning:arsele

'I feel the need, the need for speed!':tungan

hehe jaa ibland går ju inte hissen enda upp! :gnissla

Haha, du är inte den första som påpekar det! Fråga inte hur många ggr jag sett filmen!:kär

Tror det var nån som påpekae filmen vid 80tals fiket i boden eller?? :P

hehe jaa ibland går ju inte hissen enda upp! :gnissla

Haha, du är inte den första som påpekar det! Fråga inte hur många ggr jag sett filmen!:kär

Jag har varit på baren som dom besöker i början, du vet när han sliskar och sjunger...

Den ligger i san diego och vi var förbi där nu i våras när vi var dit, mycke militärt i San Diego:)

Back