Sporthoj Boden

Ska skruva ihop den i helgen =) sen ut och kryssa mellan snöhögarna :p

Hur ska man göra... hojen står startklar i garaget men det är bara 7+ ute och ganska mycket sand och grus på vägarna... kanske väntar till imorgon..

Premiärturen avklarad för i år. Kallt som satan men gött... Dom var då ute på byn och sopade gatorna nu, det finns hopp om liv :)

Vikken Sporthoj-spotting...

Först står jag och tankar bilen vid kvantum, då rullar en gixxer utan kåpor in. Misstänker att det var Rills...

Sen när vi handlat klart och köper mat på stället bredvid då kommer det in två snabba killar i grymt snabba skinnställ...

Misstänker Kalson och Bobat:)

Först står jag och tankar bilen vid kvantum, då rullar en gixxer utan kåpor in. Misstänker att det var Rills...

Sen när vi handlat klart och köper mat på stället bredvid då kommer det in två snabba killar i grymt snabba skinnställ...

ja inte var det då jag, även fast jag har ett grymt snabbt skinnställ....

kan inte hämta hojen förrän söndag....

Fy fan, blir grymt avis när folk sliter på sig skinnställen innan man ens hunnit se hojjen i år. Sen missar man ju avrostningen också för att man har bortamatch i finland den 3dje :mad: Kanske hinner på festen på kvällen dock, bara att hålla tummarna.

Föresten nån som vet vad man ska satsa på för skinnställ för att få mycket för pengarna? Man har ju lagt på sig lite så det man har kan vara lite tight :näsblod så tror det är dags för en nyinvestering och som fattig student är det ju snåla som gäller :tummenupp Hade dollarstore sålt MCställ hade jag lätt handlat där :yoparty :tummenupp

jahapp, då har man fått vara ute och pröva på hur det är att vara sporthojs-åkare och kan väll inte säga mer än att det var hur jävla skoj som helst :yoparty dock så var det lite kallt men som tur var så bodde ju Mr G efter vägen när vi var påväg hem så man fick mellanlanda hos honom och värma fingrarna lite :tummenupp

nejdå nu tror du helt fel :rolleyes:

på heden basen

Bifogat

• Bild068.jpg
    Bild068.jpg
    25.4 KB · Visningar: 102
Last edited:
Ska skruva ihop den i helgen =) sen ut och kryssa mellan snöhögarna :p

Klärrt och betärrt som man brukar säga!!! :tummenupp

Premiärturen avklarad för i år. Kallt som satan men gött... Dom var då ute på byn och sopade gatorna nu, det finns hopp om liv :)

Ja det ska bli skönt när allt grus och sand är borta och när värmen hittat hit på riktigt riktigt kallt om händerna nu!! :/

:cdevil Du skulle ha kommit fram o hälsat!! :) Om inte våra skinnställ var för snabba helt enkelt! :crash

Hur ska man göra... hojen står startklar i garaget men det är bara 7+ ute och ganska mycket sand och grus på vägarna... kanske väntar till imorgon..

NEJ MEN FÖR FAN TA UT DEN!!!! :yoparty olagligt att missa en enda hojjdag i sommar!!! :)

Fy fan, blir grymt avis när folk sliter på sig skinnställen innan man ens hunnit se hojjen i år. Sen missar man ju avrostningen också för att man har bortamatch i finland den 3dje :mad: Kanske hinner på festen på kvällen dock, bara att hålla tummarna.

Föresten nån som vet vad man ska satsa på för skinnställ för att få mycket för pengarna? Man har ju lagt på sig lite så det man har kan vara lite tight :näsblod så tror det är dags för en nyinvestering och som fattig student är det ju snåla som gäller :tummenupp Hade dollarstore sålt MCställ hade jag lätt handlat där :yoparty :tummenupp

Ahh lider med dig skytten!! :pannkyss

Hm robban och jag var o handlade skinnställ till honom idag i piteå! Han fick ett spyke ställ till ett jävligt bra pris! Tipps o fara dit! Kommer inte ihåg vad den hette nått med mc ;) men det finns väl i princip bara en mc affär i piteå? :confused:

Last edited:
Ja det ska bli skönt när allt grus och sand är borta och när värmen hittat hit på riktigt riktigt kallt om händerna nu!! :/

:cdevil Du skulle ha kommit fram o hälsat!! :) Om inte våra skinnställ var för snabba helt enkelt! :crash

Då hade nog min kära sambo idiotförklarat mig... Stod vi läskautomaten och väntade på mat. Next time... Jag har ju bara ett långsamt goretex ställ... Får se om jag hinner ikapp:)

Vad har du börjat spela?!? Pallar du inte med shooto eller?

Lelles har Dainese Haku för fem skinn... Tvådelat ställ. Problemet är väl bara att prova ut storlek.

Vart i Pite var du och köpte ställ Bobat?!?

Last edited:
Vart i Pite var du och köpte ställ Bobat?!?

http://www.piteamc.se/

ligger på kvarteret bakom Bigboy och Max, han var då defenetivt inte dåligt på pruta ! klammpade in och sa att jag behövde ett skinställ för ett bra pris och fick nästan 60% rabbat på stället. Allt som allt så gick det på 7400:- för stället, handskar och hjälm så jag är helnöjd :tummenupp sen att han visste vad kundservice är och inte sitter och dricker kaffe 24/7 som brukar vara ett förekommande fenomen på lindrots var ju inte heller helt fel :)

hehe jo det var jag som körde kåplöst :) var lite nervös eftersom polisen var och snirkla på kvantumparkeringen :p

Sen bodde man i klubbgaraget tills nu typ, hojen är nästan sommarfin nu :D

hehe jo det var jag som körde kåplöst :) var lite nervös eftersom polisen var och snirkla på kvantumparkeringen :p

Sen bodde man i klubbgaraget tills nu typ, hojen är nästan sommarfin nu :D

Jo jag såg polisbilen när jag for därifrån... Är FMCK lokalen fortfarande vid skidans hus?

hm, vart är skidans hus?

drar strax till lokalen, bara komma förbi och hälsa på är så emsamt :p

Last edited:
Gamla skidanshus låg vid klubblokalen... Jag kanske kommer förbi där med hojen lite senare, ska äta frukost och smörja tanten lite..

Verkar vara mer ös i boden forumet än luleå forumet :avis
Kanske flyttar.....

Hörrö Markisen klart du ska flytta till Boden:D Då kan vi ju ta den där turen som aldrig blev av förra sommarn....eller va fan den kan vi ju ta iaf, så du får visa vad Hyndan går för:tuttar

Då hade nog min kära sambo idiotförklarat mig... Stod vi läskautomaten och väntade på mat. Next time... Jag har ju bara ett långsamt goretex ställ... Får se om jag hinner ikapp:)

Hehehe! Fyfan... gortex ställen har jag hört ska vara jävligt långsamma! :D

testing testing, ball signatur ala Kohai!

Last edited:
Back