Sporthoj Boden

Tja, vilket gäng som bor i baracken där borta :p
man kunde ju roa sig med att dra sönder skruv om man hade lite att göra:D :huvet

Det går inte att länka direkt till filmen vi prata om, men gå in på www.potatoesmc.com och klicka på videos-own videos och klicka fram till sidan (71-80) så ligger den längst ner där just nu. filmat på basen 2001.
om nån annan lägger in film där så hoppar denna film vidare till sidan (81-90) men det är samma bild till filmen som jag har här (fyra bilder i en). ska inte vara omöjligt att hitta tror jag.....

:yoparty Det var ju grymt coolt!!!

Måste nog låna en gasbrännare från jobbet och
åka ut till basen å smälta snö!! :D

Jag kommer, men en hårföne eller nå :p

Hördu MrG vem och vart och hur ska man säga till/betala om man vill bli medlem i klubben.

Lite info om SMC "avrostning" dvs möjlighet att öva lite körteknik och samtidigt få råd och tipps för att förbättra er körteknik för att inte tala om möjligheten att träffa en massa MC-folk:tummenupp FMCK hjälper till på ett hörn och vi är några som skall köra MC258.

Detta går av stapeln lördagen den 3Maj på A8-området (infart vid Bodens kraftverk). Körningen börjar kl:11:00. Det kostar inget och ALLA är varmt välkomna!!

Det kommer även att finnas möjlighet att fika på fiket inne på området men fikat är inte gratis så glöm inte plonkan.

Som info så har även FMCK Boden vårfest på kvällen och samma sak gäller ju där att alla är välkomna. Jag tror det blir lite av knytkalas där man tar med sig korv/kött eller vad man nu vill grilla och vi kan fixa Pommes och typ sallad eller vad vi nu hittar på(det är ju Mattias, Krille, Robban och Heidi som roddar detta så jag har lite dålig koll). Lär väl bli en del "vuxendricka" också för de som så önskar:yoparty

Lite info om SMC "avrostning" dvs möjlighet att öva lite körteknik och samtidigt få råd och tipps för att förbättra er körteknik för att inte tala om möjligheten att träffa en massa MC-folk:tummenupp FMCK hjälper till på ett hörn och vi är några som skall köra MC258.

Detta går av stapeln lördagen den 3Maj på A8-området (infart vid Bodens kraftverk). Körningen börjar kl:11:00. Det kostar inget och ALLA är varmt välkomna!!

Det kommer även att finnas möjlighet att fika på fiket inne på området men fikat är inte gratis så glöm inte plonkan.

Som info så har även FMCK Boden vårfest på kvällen och samma sak gäller ju där att alla är välkomna. Jag tror det blir lite av knytkalas där man tar med sig korv/kött eller vad man nu vill grilla och vi kan fixa Pommes och typ sallad eller vad vi nu hittar på(det är ju Mattias, Krille, Robban och Heidi som roddar detta så jag har lite dålig koll). Lär väl bli en del "vuxendricka" också för de som så önskar:yoparty

Nu är man ju medlem i FMCK så självklart kommer man på festen, och tar med lite "hallonsaft":yoparty :yoparty

Blev ju liksom lite strul då jag skulle hämta hojen i veckan. För doom som inte hört så kan jag kort berätta att jag var och bokade en hoj på yamahacenter i luleå i slutet på vintern. vi var överens om att den skulle stå kvar till asfalten börja tina fram, så i måndags var jag dit och skulle be dem ta fram hojjen så jag kunde hämta den till helgen. Bakom disken blev det lite roliga miner och funderingar om "villken hoj menar du..."
det visade sig att den blitt såld några dagar tidigare........*suck...*

Blev sur och gick raka vägen till banken. Fick allt klart idag och gjort klart en ny affär. ska hämta den nya hojen 25/4 efter jobbet.
Det blev en gixxer 1000R K1
Så nu kan jag lova att man går i en lååång väntan på att veckan ska gå...
Men det känns kanon att allt e klart nu så man kan vara med vid säsongsstarten med avrostning och annat skoj.

Bara resten av snöeländet kan fly från marken så blir det kanon!!!

Blev ju liksom lite strul då jag skulle hämta hojen i veckan. För doom som inte hört så kan jag kort berätta att jag var och bokade en hoj på yamahacenter i luleå i slutet på vintern. vi var överens om att den skulle stå kvar till asfalten börja tina fram, så i måndags var jag dit och skulle be dem ta fram hojjen så jag kunde hämta den till helgen. Bakom disken blev det lite roliga miner och funderingar om "villken hoj menar du..."
det visade sig att den blitt såld några dagar tidigare........*suck...*

Blev sur och gick raka vägen till banken. Fick allt klart idag och gjort klart en ny affär. ska hämta den nya hojen 25/4 efter jobbet.
Det blev en gixxer 1000R K1
Så nu kan jag lova att man går i en lååång väntan på att veckan ska gå...
Men det känns kanon att allt e klart nu så man kan vara med vid säsongsstarten med avrostning och annat skoj.

Bara resten av snöeländet kan fly från marken så blir det kanon!!!

Tråkigt att det blev strul med affären men det är såå mycket trevligare snurra i K1:an:tummenupp Introducerandet av den motorn är baske mig det bästa Suzuki har gjort, den är verkligen alround.

Okej, med inte den klotade? den var väll ännu nyare?

Grattis till en fin hoj, nu kommer jagbli ifrånåkt av alla i sommar, tror min klassas som moped i detta gäng :va

Okej, med inte den klotade? den var väll ännu nyare?

Grattis till en fin hoj, nu kommer jagbli ifrånåkt av alla i sommar, tror min klassas som moped i detta gäng :va

nä jag orkar inte börja sommaren med att skruva. det hade varit ett fint vinterprojekt men nu ska jag ha nått som är färdigt att åka på

Back