_rills_
Guest
haha, ne inte nån bra
Ska slå mrG en signal ikväll =)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
haha, ne inte nån bra![]()
har beställt från carbtune nu och fått bekräftelse och allt så till veckan borde det rammla ner i brevlådan ! så kan vi kolla så att dom inte "bludrar på höga varv"Gör de!! Vi ska vara på klubben i kväll!
Tja, vilket gäng som bor i baracken där borta
man kunde ju roa sig med att dra sönder skruv om man hade lite att göra![]()
![]()
Det var ju grymt coolt!!!
Måste nog låna en gasbrännare från jobbet och
åka ut till basen å smälta snö!!![]()
Rills du har pm!![]()
Är det någonting du undrar över så hör av dej!!
Lite info om SMC "avrostning" dvs möjlighet att öva lite körteknik och samtidigt få råd och tipps för att förbättra er körteknik för att inte tala om möjligheten att träffa en massa MC-folkFMCK hjälper till på ett hörn och vi är några som skall köra MC258.
Detta går av stapeln lördagen den 3Maj på A8-området (infart vid Bodens kraftverk). Körningen börjar kl:11:00. Det kostar inget och ALLA är varmt välkomna!!
Det kommer även att finnas möjlighet att fika på fiket inne på området men fikat är inte gratis så glöm inte plonkan.
Som info så har även FMCK Boden vårfest på kvällen och samma sak gäller ju där att alla är välkomna. Jag tror det blir lite av knytkalas där man tar med sig korv/kött eller vad man nu vill grilla och vi kan fixa Pommes och typ sallad eller vad vi nu hittar på(det är ju Mattias, Krille, Robban och Heidi som roddar detta så jag har lite dålig koll). Lär väl bli en del "vuxendricka" också för de som så önskar![]()
Blev ju liksom lite strul då jag skulle hämta hojen i veckan. För doom som inte hört så kan jag kort berätta att jag var och bokade en hoj på yamahacenter i luleå i slutet på vintern. vi var överens om att den skulle stå kvar till asfalten börja tina fram, så i måndags var jag dit och skulle be dem ta fram hojjen så jag kunde hämta den till helgen. Bakom disken blev det lite roliga miner och funderingar om "villken hoj menar du..."
det visade sig att den blitt såld några dagar tidigare........*suck...*
Blev sur och gick raka vägen till banken. Fick allt klart idag och gjort klart en ny affär. ska hämta den nya hojen 25/4 efter jobbet.
Det blev en gixxer 1000R K1
Så nu kan jag lova att man går i en lååång väntan på att veckan ska gå...
Men det känns kanon att allt e klart nu så man kan vara med vid säsongsstarten med avrostning och annat skoj.
Bara resten av snöeländet kan fly från marken så blir det kanon!!!
Okej, med inte den klotade? den var väll ännu nyare?
Grattis till en fin hoj, nu kommer jagbli ifrånåkt av alla i sommar, tror min klassas som moped i detta gäng![]()
Kanonkul![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning