Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ringde vägverket för att få tag på en tid till teoriprovet å blev hänvisad till luleå har dom flyttat allt till lule nu eller?
ringde vägverket för att få tag på en tid till teoriprovet å blev hänvisad till luleå har dom flyttat allt till lule nu eller?
Fy Fan här händer det grejjer!
Sutit här och porrsurfa(blocket.se/motorcyklar) en längre tid nu och har länge haft ögonen på en KTM LC4:a, men nu när jag ser att alla andra byter upp sig känns det fan tungt att vara söligast i staden :-S
Till och med Kalson som blev av med sin MC-oskuld på min bönpall har skaffat hoj, vart är världen påväg, fan va gammal man blivit :-D
Hej
Jag är ny här på sport hoj så jag kanske är på felplats och frågar men är det nån som kan hjälpa mig när det gäller att komma i kontakt med någon som kan hjälpa till med uppkörning av tung behörighet. skulle behöva få tag på en hoj så jag kan hyra eller låna den så jag kan ta uppkörningen.
yupp luleå eller älvsbyn som är närmast nu !
Ja jäälars kan bara hålla med dig skytt, kul att det rör sig i garagen i Boden. verkar bli en lovande sommar me mycke hojåka å kanske en å annan pilsner![]()
Anledningen att jag behöver låna hoj här uppe är för att min hoj står i Norrköpnig och jag har redan försökt köra up med den men kugga på första konbanan för den har så dålig svängradie och ihopp med min nervositet så gjorde det att jag misslyckades.
så jag skulle behöva kolla om det går att hyra/låna en hoj här uppe i boden eller närområdet så jag kan öva litte och sen ta en uppkörning. har en säsong på hoj som jag har övningskört så jag har en 250 till 300 hundra mil i kroppen
har en polare som kan vara handledare åt migg om jag får tag på som sagt va. Ingen som har några tips om det är nån man kan Hyra/låna av.
Hörrö Biker, hörde rykten om att du bor nere i Umeå nu med jobb och allt? I sådana fall kanske det blir att köra mycket med dig, försöker nämnligen flytta ner till Umeå nu ett år och bo med bruden när jag har praktik.
Föresten det är ingen som vet ett jobb/praktikplats i Umeå?![]()
![]()
Fy Fan här händer det grejjer!
Sutit här och porrsurfa(blocket.se/motorcyklar) en längre tid nu och har länge haft ögonen på en KTM LC4:a, men nu när jag ser att alla andra byter upp sig känns det fan tungt att vara söligast i staden :-S
Till och med Kalson som blev av med sin MC-oskuld på min bönpall har skaffat hoj, vart är världen påväg, fan va gammal man blivit :-D
Kanske vettigt att boka Älvsbyn, i Luleå har de så dålig manöverbana så det knappast kan vara sämre i Älvsbyn samt att vägen till och från Älvsbyn är roligare och när du klarat kortet så kan vi ta en fika eller en flygtur i Älvsbyn![]()
Det är såå seegt att åka snigelfart till Luleå bland alla mottrafikanter och att behöva åka ända ut till brandövningsfältet på Hertsön gör ju inte saken roligare direkt, bara massa trafikljus och VV vansinniga 30,40,50,60 osv hastighetsskyltar som de provar i Luleå kan sabba uppkörningen om man inte är bekant med var dessa skyltar är.
Någon som kört upp i Älvsbyn?
LC4:a... oj oj oj oj här går det utför!!![]()
Klart du ska ha en sporthoj! INGET SNACK!"![]()
Föresten kära bodensare klarade jag just teoriprovet idag! 55 stolta poäng!![]()
Sitter i sthlm och här snöar det, förjävligt... kan bara tänka mig hur det är uppe i Bodn! Fan snart får sommarn kicka igång!! längtar tills helgen, hem och TOMGASA I GARAGET IGEN!!! FUCK YEAH!
Hm att köra upp i Älvsbyn låter ju inte så tokigt!
Lite nyfiken på vad du flyger i älvsbyn också? segelflyg eller nån liten sessna??![]()
LC4:a... oj oj oj oj här går det utför!!![]()
Klart du ska ha en sporthoj! INGET SNACK!"![]()
Föresten kära bodensare klarade jag just teoriprovet idag! 55 stolta poäng!![]()
Sitter i sthlm och här snöar det, förjävligt... kan bara tänka mig hur det är uppe i Bodn! Fan snart får sommarn kicka igång!! längtar tills helgen, hem och TOMGASA I GARAGET IGEN!!! FUCK YEAH!
Hm att köra upp i Älvsbyn låter ju inte så tokigt!
Lite nyfiken på vad du flyger i älvsbyn också? segelflyg eller nån liten sessna??![]()
Biker: Vadfan du skulle ju jobba i umeå nyss, vad har nu hänteller ljuger du för mig=)
Så hur ser det ut nu skytt? hittat nå trevlig båge =)
Kanske vettigt att boka Älvsbyn, i Luleå har de så dålig manöverbana så det knappast kan vara sämre i Älvsbyn samt att vägen till och från Älvsbyn är roligare och när du klarat kortet så kan vi ta en fika eller en flygtur i Älvsbyn![]()
Det är såå seegt att åka snigelfart till Luleå bland alla mottrafikanter och att behöva åka ända ut till brandövningsfältet på Hertsön gör ju inte saken roligare direkt, bara massa trafikljus och VV vansinniga 30,40,50,60 osv hastighetsskyltar som de provar i Luleå kan sabba uppkörningen om man inte är bekant med var dessa skyltar är.
Någon som kört upp i Älvsbyn?
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra