Har precis införskaffat en bromspump från en suzuki GSX 600 R
Som ska vara 14mm.
När jag monterade den upplevde jag att jag fick ta i så att det smakade skit i munnen för att det skulle bromsa någolunda hårt.
Polaren menade dock på att det kunde vara beläggen som var kassa.
Varför jag bytt från original pumpen som sitter på KTM 525 från 05 är för att jag tyckte den va för svampig och att jag fick värma på bromsen innan det kom något "nyp".
Luftningen av bromsen ska inte vara felet (har gjort det ett par 100ggr med mycket lyckat resultat på andra fordon)
Uppskattar info från andra som kanske testat R hojs pumpar!
Mvh Fast_man
Som ska vara 14mm.
När jag monterade den upplevde jag att jag fick ta i så att det smakade skit i munnen för att det skulle bromsa någolunda hårt.
Polaren menade dock på att det kunde vara beläggen som var kassa.
Varför jag bytt från original pumpen som sitter på KTM 525 från 05 är för att jag tyckte den va för svampig och att jag fick värma på bromsen innan det kom något "nyp".
Luftningen av bromsen ska inte vara felet (har gjort det ett par 100ggr med mycket lyckat resultat på andra fordon)
Uppskattar info från andra som kanske testat R hojs pumpar!
Mvh Fast_man