får även provla lufta banjo bularna då. bara släppa lite samtidigt som man trycker?
Om du inte har en banjobult med nippel på uppe vid pumpen så skaffa en sådan, hur smidigt som helst. Jag fick ut en hel del luft där uppe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
får även provla lufta banjo bularna då. bara släppa lite samtidigt som man trycker?
ja de blir till att prova lite allt möjligt idag....
tackar så mycket för tippsen.....
Kanske missat något men det är inte så att kolv eller cylinder/packning/repa som jäklas? Alltså att det smiter mellan vätska när du bromsar och handtaget ger med sig. Så var det på min k4:a
Köpte renoveingskit för en 500:- tog ut kolven. Polerade försiktigt med mässingsborst och dremel då man kunde se en antydan till repa. Monterade nya kitet. dvs oring och något annat smått och gott... var i höstas mins inte vad mer kitet inehöll och sedan vart bromsen super.
En annan sak... Märker du redan svampigheten stillastående? så det är inte så att du har lite ojäömnheter på någon av skivorna så de puttar ut kolvarna på oken onormalt mkt? detta har hänt mig oxo...
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |