Fredde_M
--------
Kanske redan finns nånstans på SH, men första testet jag sett.
http://www.youtube.com/watch?v=IqRE7hfw44w
http://www.youtube.com/watch?v=IqRE7hfw44w
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Måste väl nästan vara någon typ av strypning för dom kan väl inte tappa så mycket effekt från motor till hjul? Kawan ska väl enl. fabrik ha ca 200 kusar i motorn. Eller så mäter dom annorlunda...
Spännande att Hondan var snabbare i rakt-fram-åka än dom andra trotts att den inte har mest effekt.
kawan har 200 hästar enligt dom själva då i motorn med ramair(~10hk) och det dom har skrivit är vad som kommer ut på slangen
Dragracet var intressant, kan ha med olika utväxlingar och aerodynamik men det konstigaste av allt var att kawans koppling inte höll!? är den underdimensionerad eller fick dom bara ett måndags ex?
Ne, nu vill jag se vad italien kan tillföra...kanske en zx10r dräpare?![]()
Skulle vara nice att se Ducce, Aprilia och BMW. Kommer de vara sämre/bättre på dessa tester. RSV4:an, 1199:an och S1000RR måste ju sätta japsen på plats![]()
ja jag blev lite kluven, hörde inte han säga bmw utom hörde bara ducati,mv agusta och aprilia men dom borde räkna med rc8r och s1000rr där oxå tycker jag, skulle verkligen vilja se rsv4 i topp för jag gillar den som bara F*N, men tyvärr så går den inte lika bra som den ser ut och låter
Mv tror jag inte är med långt och slåss om första platsen så jag tror nu om dom kör s1000rr så kommer det vara den mot panigale i slutetbara spekulationer.
Hojjarna kostar strax under 100 kilokronor därborta!
50-70 laxar under våra priser
Tack för tråden TS!![]()
Hojjarna kostar strax under 100 kilokronor därborta!
50-70 laxar under våra priser
Tack för tråden TS!![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |