Spinnin Wheels Julkalender 2025

Kolvarna med högre dome såg ut att behöva extremt mycket duration för att gå att köra på macksoppa. Det var ingen liten kulle.
Ser nog extremare ut än vad det är.
Vet inget om dessa gamla GS-motorer men skulle inte tro att originalkompressionen var så väldigt hög med dagens mått.

Finns nog en del marginaler i motorn.

Yoshimurakammar är fränt att ha oavsett.

Ser nog extremare ut än vad det är.
Vet inget om dessa gamla GS-motorer men skulle inte tro att originalkompressionen var så väldigt hög med dagens mått.

Finns nog en del marginaler i motorn.

Yoshimurakammar är fränt att ha oavsett.
När jag mecka med motorer hade jag modellera för att kolla så ventiler inte slog i kolvarna vid högre komp och högre lyft
Kolvarna med högre dome såg ut att behöva extremt mycket duration för att gå att köra på macksoppa. Det var ingen liten kulle.

Uj, uj, uj, den hojen kommer att ha...allt. :tummenupp
Å ett V&H var väl nästan att betrakta som orginalutrustning, även om jag tycker att Suzuki och Yoshimura är lite samma. Väl?

Jag har inte så bra koll men är det inte så att när man har över 1000 prenumeranter så får man en liten ersättning från Youtube? Att titta på klippen via denna tråd blir samma sak som att vi titta på Youtube för Grandell? Tänker om det påverkar den lilla ersättningen så är det liten uppoffring för oss tittare att se lite reklam eller det kanske bara går på antal visningar?

Edit: Vet inte hur den fungerar men visa mindre kanaler har en hype-knapp där man utan kostnad som tittare kan skänka "poäng" genom att trycka på den och hjälper mindre kreatörer att få större spridning på sina klipp.
Kollade på detta med Hype men då jag jobbar och kollar på dator blev det svårt, verkade vara en telefongrej. Hursomhelst, ni som kollar tryck gärna på en Hypeknapp om ni hittar en någonstans, kommer gynna oss men inte kosta er något. Är nyfiken på vad som händer om en blir hypad.

Det skulle jag uppskatta.

1000046290.jpg

Bifogat

• 1000046292.jpg
    1000046292.jpg
    570.9 KB · Visningar: 10
Kollade på detta med Hype men då jag jobbar och kollar på dator blev det svårt, verkade vara en telefongrej. Hursomhelst, ni som kollar tryck gärna på en Hypeknapp om ni hittar en någonstans, kommer gynna oss men inte kosta er något. Är nyfiken på vad som händer om en blir hypad.

Det skulle jag uppskatta.
Grymt! Har hypat
Kan tillägga att det går att hypa upp till tre gånger per vecka.

Det verkar bara fungera i mobilen.
Man får svepa kommentarerna åt sidan, syns att det är två prickar över till höger.
Skumt att det är så dolt.

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa