Spel!

GP500, SBK, Motocross Madness 1/2 och Ducati nånting risigt är några exempel, där GP500 leder hittills.

GP 500 Rockar fetast! Man kan dessutom uppdatera hojar och förare varje säsong via nån hemsida. Man kan dessutom köra alla möjliga olika hojar.
Spelkänslan totalt överlägsen allt jag testat.
Finns så vitt jag vet bara till PC.

Dessutom svårt att få tag på.

Men klart värt det!

Håller med föregående talare. GP500, inget snack om saken.

Gp 500 finns nog på SH DC Hubb tror jag, vänta ett tag jag ska kolla.....................................Nepp det fanns inte just nu. men det finns i bland där, då får jag ta & fixa det då.

Men det är lätt det bästa roadracingspel som finns på PC i varjefall, bra känsla. Men gör inte som jag när jag spelar det, jag bromsar alltid senast av alla & tror jag ska klara det, men INTE. Det bär sig att broms lite tidigare än vad man har tänkt sig innan man lär sig bromspunkterna & innan man hinner få upp värmen i däcken.

Spelet kan tyckas tråkigt från början kanske pga att det är svårt (på Simulations läget, inte arcade) Men ge inte upp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :yoparty :yoparty :Bugar

Har nu provat ett demo med GP 500, och jag får ju säga att det var mkt bättre än förväntat (för att vara ett så pass gammalt spel).

Så nu vill man ju ha det komplett. Hittar det inte på Dc, finns det någon som har en torrent eller nåt?

Uppdateringar till GP 500 hittar ni annars på www.m4driving.sm

Busen skrev:
Har nu provat ett demo med GP 500, och jag får ju säga att det var mkt bättre än förväntat (för att vara ett så pass gammalt spel).

Så nu vill man ju ha det komplett. Hittar det inte på Dc, finns det någon som har en torrent eller nåt?

Uppdateringar till GP 500 hittar ni annars på www.m4driving.sm
eller en ännu bättre sida at uppdatra sitt GP 500 Spel
http://www.gp500store.oteracing.net

Fy fan alltså, jag minns när spelet kom -99 ungefär, man var som barn igen alltså

jesseboy skrev:
Jag trodde det kom -97, men jag kan ha fel, som så många gånger förut...
Det kanske var 97, men spelet håller garanterat länge till. Hoppas nångång att Microprose gör ett nytt GP500 spel. Microprose var ju kung på att gör F1 spel oxå, vem minns inte GP2, GP3 & GP4.

Nu är det ju dom där jävlarna på Electronic Art´s "EA SPORT" som har nån rättighet på F1 licensen. Dom kan ju då absolut inte göra simulator spel, deras F1 spel suger, deras Roadracing spel suger....

R1 Uffe skrev:
Det kanske var 97, men spelet håller garanterat länge till. Hoppas nångång att Microprose gör ett nytt GP500 spel. Microprose var ju kung på att gör F1 spel oxå, vem minns inte GP2, GP3 & GP4.

Nu är det ju dom där jävlarna på Electronic Art´s "EA SPORT" som har nån rättighet på F1 licensen. Dom kan ju då absolut inte göra simulator spel, deras F1 spel suger, deras Roadracing spel suger....

Jag håller så forbännät mycket med.
Att ha bak å frambroms på olika knappar, att kunna low-å-highsida både på gas å broms, att kunna slipstreama realistiskt...
Jag har testat en massa olika hojspel men inget som ens kommer i närheten av GP500.
GP500 är faktiskt mer en simulator än ett arkadspel till skillnad från alla andra.

Det enda man kan önska är att nåt geni lyckas lägga till aktuella banor.

jag vill ha moto gp 2....

Men jag har skrivit till nån för jag vill ha nick till hubben, men han svarar inte, finns det nån mer man kan prata med för att få tillgång till hubben lr?

PM´a gärna isåfall....

thnx... /maccan..... :tummenupp

Egentligen finns ju inga riktigt bra mc-spel, det är ju så svårt att simulera känslan av tat åka hoj vettigt, alltid är det nåt man irriterar sig över.

Anta att om man byggde ihop nån slags ram med styre o grejor och som hade analoga sensorer för lutning, styrutslag, gas, broms o lite sånt o sen satte den framför skärmen då blev det nog bra mycket roligare, men nån sån har jag inte sett för vanligt folk:lol

maccan#22 skrev:
jag vill ha moto gp 2....

Men jag har skrivit till nån för jag vill ha nick till hubben, men han svarar inte, finns det nån mer man kan prata med för att få tillgång till hubben lr?

PM´a gärna isåfall....

thnx... /maccan..... :tummenupp

Det finns ju andra hubbar att söka på

-MX Unleashed- är ett motocross spel som du måste prova om du själv kör cross... Ljudet är identiskt! Det bästa cross spelet hittills enligt mig själv..

I GP500 kan man köra motard. Beror bara på vad man laddar ner.
Finns det mesta.
Fast det är ingen riktig motardkänsla...
För mkt slajd resulterar i krasch istf jubel...

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti