Im-2-fast-4-u
Ny medlem
Vad finns det för sköna motorcyckel spel vill spela allt Cross, Moto GP , enduro allt funkar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
eller en ännu bättre sida at uppdatra sitt GP 500 SpelBusen skrev:Har nu provat ett demo med GP 500, och jag får ju säga att det var mkt bättre än förväntat (för att vara ett så pass gammalt spel).
Så nu vill man ju ha det komplett. Hittar det inte på Dc, finns det någon som har en torrent eller nåt?
Uppdateringar till GP 500 hittar ni annars på www.m4driving.sm
Det kanske var 97, men spelet håller garanterat länge till. Hoppas nångång att Microprose gör ett nytt GP500 spel. Microprose var ju kung på att gör F1 spel oxå, vem minns inte GP2, GP3 & GP4.jesseboy skrev:Jag trodde det kom -97, men jag kan ha fel, som så många gånger förut...
R1 Uffe skrev:Det kanske var 97, men spelet håller garanterat länge till. Hoppas nångång att Microprose gör ett nytt GP500 spel. Microprose var ju kung på att gör F1 spel oxå, vem minns inte GP2, GP3 & GP4.
Nu är det ju dom där jävlarna på Electronic Art´s "EA SPORT" som har nån rättighet på F1 licensen. Dom kan ju då absolut inte göra simulator spel, deras F1 spel suger, deras Roadracing spel suger....
maccan#22 skrev:jag vill ha moto gp 2....
Men jag har skrivit till nån för jag vill ha nick till hubben, men han svarar inte, finns det nån mer man kan prata med för att få tillgång till hubben lr?
PM´a gärna isåfall....
thnx... /maccan.....![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |