Speed Triple-tråden Sthlm

Same shit different name ... ni ofrälsta är bara avundsjuka :arsele :banana

iFån känns lite som en modern och slappare version av Golf.

Golfare kan man se stå och torrsvinga vid alla möjliga tillfällen. iFånare står och jämför sina ÄÄpps tex åt vilket håll lutar trappräcket med din ? Med min lutar det utåt. Och andra lika intressanta saker.

:D

Golfare kan man se stå och torrsvinga vid alla möjliga tillfällen. iFånare står och jämför sina ÄÄpps tex åt vilket håll lutar trappräcket med din ? Med min lutar det utåt. Och andra lika intressanta saker.

dessvärre har du nog lite rätt där :D
(kan ju passa på att tipsa 0m appen BUMP)

Last edited:

Jag hade lite celebert besök hemma igårkväll! :) Det ramlade in 5 pers. De tre första killarna lade 3 iFånar på bordet...:D Sen misstänker jag att det fanns en Fån i vart fall i den fjärde killens ficka åxå, men kanske även i fickan på tjejen som följde med honom...

Och TACK :bow för att du fixade ljuset på TV:n speed monster, Isabella Scorupco är fantastiskt vacker på min TV just nu!:brynad:rodnar

Jag hade lite celebert besök hemma igårkväll! :) Det ramlade in 5 pers. De tre första killarna lade 3 iFånar på bordet...:D Sen misstänker jag att det fanns en Fån i vart fall i den fjärde killens ficka åxå, men kanske även i fickan på tjejen som följde med honom...

Och TACK :bow för att du fixade ljuset på TV:n speed monster, Isabella Scorupco är fantastiskt vacker på min TV just nu!:brynad:rodnar

vadå? har du Isabella Scorupco i din tv???? trevligt var det. :tummenupp

paPs, jag tror jag hittat din telefon

dkmb86g_487pr55s2hc_b.jpg

:D:D

Hade ni skoj? ...synd att man missade! ...Behöver man bjuda hem Speed Monster nu för tv-justering eller vad e det för ljus du e så lyrisk över???

Du har så rätt, så rätt (angående fånen, tvn vet jag inget om) ! :-) Tack för ölen! Trevligt var det, hoppas ni väntar med allt annat kul tills jag e tillbaka från thailand så jag inte missar nått!! :banana :tummenupp

Lelles i Uppsala skall tydligen bli återförsäljare åt Triumph. Skall vara någon form utav invigning den 25/3 kl 19:00 http://www.lellesmc.se/lelles/index1.html
Någon som skall dit?

Inte omöjligt!:)

Hade ni skoj? ...synd att man missade! ...Behöver man bjuda hem Speed Monster nu för tv-justering eller vad e det för ljus du e så lyrisk över???

Det var trevligt, men jag blev ju tvungen att köra ut gästerna och dra till jobbet på lördagskvällen, så jag tycker att vi siktar på en till fest här om nån månad eller så, när jag INTE behöver jobba...:huvet

Last edited:
Det var trevligt, men jag blev ju tvungen att köra ut gästerna och dra till jobbet på lördagskvällen, så jag tycker att vi siktar på en till fest här om nån månad eller så, när jag INTE behöver jobba...:huvet

BahahaaaaAAAAaa!!!!! :D

Har du inte lärt dig att du inte ska planera något överhuvudtaget vid jourtjänst! Om du suttit hemma själv å sagt till boysen "-Nä, tyvärr grabbar, ingen idé, jag har jour ikväll." kan du ge dig själva f-n på att inte ens morsan ringt å frågat om du ätit ordentligt... :3freak :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman