Speed Triple-tråden Sthlm

Shoppingtips!

Jag har jagat Gripster Snake Skin på webben idag (tack Speed Monster för inspiration):

tri%20speed%20triple%2005-09.jpg

Fördelen med dessa är bla att man enkelt kan ta av och på dem.

Om man ska tro andra trådar här på SH så har det vart svårt att hitta dessa närmare än USA (där de säljs o tillverkas av TechSpec), men jag hittade en återförsäljare i England (EU-land). Dessutom till ett bra pris: £34 = 364 SKR, inkl frakt.

http://www.speedycom.co.uk/

Jag återkommer med mer info när jag fått dem. :)

Shoppingtips!

Jag har jagat Gripster Snake Skin på webben idag (tack Speed Monster för inspiration):

tri%20speed%20triple%2005-09.jpg

Fördelen med dessa är bla att man enkelt kan ta av och på dem.

Om man ska tro andra trådar här på SH så har det vart svårt att hitta dessa närmare än USA (där de säljs o tillverkas av TechSpec), men jag hittade en återförsäljare i England (EU-land). Dessutom till ett bra pris: £34 = 364 SKR, inkl frakt.

http://www.speedycom.co.uk/

Jag återkommer med mer info när jag fått dem. :)

Det e flera som testat dom här på S3 forumet, bla jag, Shooter och Cliffan tror jag. Har även testat Fusion skin och tyckte faktiskt dom var strået vassare... klart prisvärda! Tror jag har bilder i garaget på Fusion... och Snake skin med för den delen (08án)...

Bra köp vilken modell det än :tummenupp

jag har snake skin på min betta, bra o snygga bara o köpa
Go diamond :yoparty
Liiite snyggare!!:mattias :D

men man ska nog gå på dom där kurv kurserna ändå.

[YOUTUBE-ID]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Up2UvuRLdTE&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Up2UvuRLdTE&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

så ont att landa i en kaktus, uuhh.

Sådär då har man köpt ny båge, borrad 1450cc och fet rejkad gaffel borde väl räcka för att steka de flesta på bana (så fort jag fått in den nya 5 växlade Harris lådan) :banana tröttnade helt enkelt på 675:an, den är så ostabil... Ett par Screaming Eagle rör ska på också, era 1050 kommer låta som små symaskiner bakom mej på bulten :D

Bifogat

• bild.jpg
    bild.jpg
    81.9 KB · Visningar: 97
Last edited:
Sådär då har man köpt ny båge, borrad 1450cc och fet rejkad gaffel borde väl räcka för att steka de flesta på bana (så fort jag fått in den nya 5 växlade Harris lådan) :banana tröttnade helt enkelt på 675:an, den är så ostabil... Ett par Screaming Eagle rör ska på också, era 1050 kommer låta som små symaskiner bakom mej på bulten :D

Vet Biker-Berra om att du går och smygfotograferar hans ögonsten där i garaget...? Akta dej så att han inte lägger böter på dej för att du slänger ut bilder på en HD i en Britt-tråd på nätet!:D

Det tinar och torkar ju rätt skapligt ute på vägarna nu, så vem vet, det kanske går att baxa Speedy över en snödriva eller två och sen ta sig ut till Rosen vid ungefär samma datum som ifjol!:tungan

lite trög, men du skojar nu eller???

Re: Speed Triple Tråden STHLM

speed monster skrev:
lite trög, men du skojar nu eller???

Det är hans fransjacksbeprydda garagekompisars hoj. Luca skulle aldrig skaffa något sån ... eller???

@shoot: 8:e april är första officiella bombrepan :tuttar
Sent from my iPhone using Tapatalk

Det är hans fransjacksbeprydda garagekompisars hoj. Luca skulle aldrig skaffa något sån ... eller???

@shoot: 8:e april är första officiella bombrepan :tuttar
Sent from my iPhone using Tapatalk

det var fan va ni var snabba då :va var det så verkade det så orimligt? :banana

8:e april, I'm in!

lite inspiration

Bifogat

• Triumph%20Triple%20by%20Angel%20Lussiana%20%201.jpg
    Triumph%20Triple%20by%20Angel%20Lussiana%20%201.jpg
    94.9 KB · Visningar: 82
  • Triumph%20Triple%20by%20Angel%20Lussiana.jpg
    Triumph%20Triple%20by%20Angel%20Lussiana.jpg
    105.3 KB · Visningar: 80